priser på tdc tv

• Deltager
  • 7 kommentarer
kan det være rigtigt at alle de tilbud der kommer hos tdc ikke gælder eksisterende kunder ?Jeg er lidt træt af at betale lidt over 800,- på en alm måned.Dette burde kunne gøres billigere

6 Kommentarer

Ja, jeg har lige kigget mine fakturaer igennem - tænk jeg betaler 528 kr. hver måned for TDC Home Trio - den rene med bredbånd, tv og telefoni - jeg trode det var 449 kr. - hvad sker der lige her ????? Er det efter devisen gsg - går den så går den ??????

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

JA, det kan godt passe, Hvis det er det TDC siger. men sådan er det jo også de fleste andre steder.

Men hvis du ikke vil betale retmeget om måneden så kan jeg anbefale ikke at have abonnement der er prisen 0 kr/måneden + media licenes. det er den TV pakke jeg harMeget glad humørikon

800 er ikke serlig meget du skal jo også huske hvad du får TV, bredbånd, Telefon, fri musik, webtv, og meget mere.

Aha - udover TDC Home Trio som er TV, bredbånd & telefoni betaler jeg TDC bredbåndstelefoni Døgn for 79/måned - hvad er dog det - jeg troede det var includeret i Home Trio ????????

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg tro det du ser som TDC Bredbåndstelefoni Døgn er det som hedder 

TDC FriFastnet som koster 79kr/m

Men hvis du har noget på din telefonregning som du er i tvil om kan du jo altid ringe til TDC kundeservice så er jeg sikker på at de gerne vil hjælpe.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tena

Hvilket abonnement har du?

Et Home trio koster 449 kr.  har du også optag/pause skal du læggew 69 kr. til ialt 518 kr

plus det forbrug du har i samtaler.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mannix

Din pris passer meget godt, 449 kr. for home trio

plus forbrug af samtaler.

Da du har tilkøbt fri forbrug til 79 kr. bliver det 528 kr. pr. md

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$