printer kobles til TDC homebox

Hvordan kobler man sin printer til homeboxen .Hvilket kabel skal man bruge ? Min bærbare pc er på det trådløse net

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, velkommen til forum

det kommer lidt an på hvilken printer du har,

det er nemlig ikke sikkert at den kan kobles direkte på netværket.

vil du ikke skrive hvilken printer(Mærke og model) du har.

Det er en HP Deskjet D2660. Det er en af de allerbilligste fre Elgiganten

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg kan ikke finde noget om at den kan virke som selvstendig netværks printer, så du kan ikke tilslutte den din homebox.

det efterlader dig med 2 alternativer.

hvis du har en Homedisk(TDCs Netværks Hardisk) så er der en USB port(den samme som hvis den skulle stettes til en computer) der kan du sette din printer til. så er det bare at installere drivere på din computer og du kan skrive ud på din printer.

den anden mulighed er hvis du har en stationær computer, så kan du tilslutte den der, installere printeren, og dele den over netværket, så skulle du kunne installere dine drivere på din bærbar computer. og så skulle du være klar til at udskrive.

håber det besvared dit spørsmål

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan også bruge en printserver. De findes i mange forskellige udførelser - men i princippet virker de ved at du forbinder den ene ende af printserveren med din router via en RJ-45 forbindelse. Den anden ende af printserveren forbinder du via USB med din printer.

Der findes helt billige (og langsomme) printservere til under 400 kr. (på størrelse med to pakker cigaretter) og så op til nogle meget dyre og hurtige med egen kølesystemer osv.

Alt andet lige - så kan det være en udfording at få det til at fungere optimalt. Du kunne overveje at bruge et USB-kabel når du skal skrive ud. Det er billigt og nemt.

Vh

Peter 

Jeg har en HP Color Laserjet CM1017 MFP, denne er tilkoblet TDC Homebox via et RJ 45 stik, hvordan tilslutter jeg den så alle brugere på netværket kan printe?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du går ind i printer-mappen (ligger lidt forskellig alt efter Win version), så kan du trykke på tilføj printer. Så skulle der starte en guide der hjælper dig.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)