Svar

printer hp c5280 all-in-one

er der en der har et godt råd ???

min printer blir ved med at forlange papir selv om foto/og a4 bakker er fyldt  

men den vil ikke printe

der er ikke noget papir i klemme

jeg kan se farve patron er flad kan det værer der for

den farve patron koster 300 kr. så det er lidt dyrt at offer hvis det ikke hjælper

en ny printer koster 500kr.

venlig hilsen erik

icon

Bedste svar af KPN1 24 november 2010, 00:19

Hej

Du skal have annulleret det printerjob som venter på at blive udført -

Kontrolpanel > printere og giv dit printerikon et bobbeltklik, så vil du her se om der er et job i kø, det annullerer du. Derefter når printeren er tændt trækker du strømledningen ud af printeren, venter ca. 30 sek. og tilslutter ledningen igen så printeren igen er tændt. Kontroller at der er papir i papirbakken ikke mindre end ca. 10 stk. men heller ikke overfyldt, og at det er placeret korrekt. 

Højreklik på printerikonet og i egenskaber prøv nu at udskrive en testside. Hvis det ikke løser dit problem og printeren ellers har fungeret normalt indtil den har meldt lav blæk i farvepatronen og kort derefter har papirfejl, har jeg erfaring for at farvepatronskift kan afhjælpe problemet, jeg ved at nogle af HP's patroner indeholder en microchip som vil giver printeren oplysning om blækstand og tid.

Jeg er ikke sikker på om det er tilfældet for din printermodel.

Forsøg om dette kan hjælpe dig, og hvis ikke så har du HP's hjemmesider med hjælp og support

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00786157&tmp_task=solveCategory&lc=en&dlc=da&cc=dk&site=null&key=null&product=3204464

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Du skal have annulleret det printerjob som venter på at blive udført -

Kontrolpanel > printere og giv dit printerikon et bobbeltklik, så vil du her se om der er et job i kø, det annullerer du. Derefter når printeren er tændt trækker du strømledningen ud af printeren, venter ca. 30 sek. og tilslutter ledningen igen så printeren igen er tændt. Kontroller at der er papir i papirbakken ikke mindre end ca. 10 stk. men heller ikke overfyldt, og at det er placeret korrekt. 

Højreklik på printerikonet og i egenskaber prøv nu at udskrive en testside. Hvis det ikke løser dit problem og printeren ellers har fungeret normalt indtil den har meldt lav blæk i farvepatronen og kort derefter har papirfejl, har jeg erfaring for at farvepatronskift kan afhjælpe problemet, jeg ved at nogle af HP's patroner indeholder en microchip som vil giver printeren oplysning om blækstand og tid.

Jeg er ikke sikker på om det er tilfældet for din printermodel.

Forsøg om dette kan hjælpe dig, og hvis ikke så har du HP's hjemmesider med hjælp og support

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00786157&tmp_task=solveCategory&lc=en&dlc=da&cc=dk&site=null&key=null&product=3204464

I de fleste printere sidder der en lille føler som mærker hvor meget papir der er i bakken. Prøv at fjerne bakken og se om der skulle være kommet noget i klemme.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)