Printe fra iPhone 4

• PDH
  • 0 kommentarer
Hej. Jeg har en trådløs printer med Wi-Fi tilslutning til Homebox. Det fungerer fint med stationær PC og bærbar PC. Men min iPhone 4 taber "printerforbindelsen" efter et par minutter. (Internet m.m. over Wi-Fi fungerer fint på iPhonenen).
Ved at slå Wi-Fi fra og til på iPhonen, genetableres printer-forbindelsen igen et par minutter og forsvinder så igen. 

Nogle forslag ???

Mvh

PDH

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Halløj,

Hvilket mærke er vi ude i?? Hvis det er Brother, kan du hente et APP i app store der heddder "Brother iPrint&Scan", som gør det utrolig nemt at printe ud via en Wi-Fi brother printer. Det samme hvis det er en HP, så søg efter "HP ePrint service".

Håber det kan bruges. Og hvis det er et helt andet mærke, så prøv at søg efter mærket i app store, sådan her: "Fujitsu printer" eller lignende. så dukker der altid lidt op.

Hej tak for svaret

Jeg har faktisk 2 printere, begge HP. Den ene er somt nævnt "forbundet" via Wi-Fi, den anden med en Lan forb. til Homeboxen. Der er problemer med begge.

App'en iPrint fra HP er indstalleret på iPhonen.
Problemet opstår både når der skal printes fra iPrint, men også når der skal printes "direkte" fra f.eks. fotomappen eller iBooks. 

Som nævnt tænd og sluk for Wi-Fi på iPhonen løser problemet et kort stykke tid.

Mvh  PDH

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv at reset din router.

Routeren er resat flere gange, softwaren i iPhonen er opdateret - altsammen uden det har givet ændringer

Mvh PDH

Omdømme 2

Så skal jeg desværre ikke kunne sige hvad det er.

Hej

OK Tak for forsøget

Mvh PDH

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8