Pressemeddelese vedr bredbånd

Undertegnede har set at der kommer friere hastigheder for alle på TDC bredbånd iflg

http://om.tdc.dk/publish.php?id=27473.

Det stiller jo flere spørgsmål end svar.

Hvad bliver min pris nu, jeg har en 15 mb linie nu, hvad bliver den i fremtiden 10 eller 15.

Fra hvornår får det indflydelse på min linie?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Når du i øjeblikket har en 15Mbit forbindelse, så betyder det et du bor i et område hvor det rent tekninsk er muligt at levere mere end 10Mbit.

Du vil derfor få en 20Mbit forbindelse i stedet for din nuværende 15Mbit forbindelse, - men om du rent faktisk kan få den fulde hastighed er en helt anden sag. De kan du læse mere om i denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php/faq.php?id=20154

Mig bekendt har TDC ingen planer om at indføre en øget betaling for den øgede hastighed, men kun at gøre hastighederne mere ensartet landet over.

Må jeg så tillade mig igen at spørge dumt.

Hvis jeg nu havde haft en 2 mb forbindelse der lige i øjeblikket garenteret er meget billigere end min 15 mb linie.

Hvilken pris ville jeg så få.

Det jeg spørger om er om det så også vil forblive samme pris, fordi så vil det jo være meget billigere for mig nu at ændre min linie til en 2 mb linie indtil jeg så fik 20 mb automatisk.

Det ville jo være sjovere at betale for en 2 mb forbindelse end for en 15 mb?

Jeg tillader mig også at spørge hvornår træder dette med de 20 mb i kraft?

Tak

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Dit spørgsmål er IKKE dumt, men det er lidt for spidsfindigt til at jeg vil kunne svare udførligt på, - og rent faktisk så tror jeg heller ikke at TDC's prispolitik er endeligt fastlagt på dette område.

På langt sigt er det TDC's hensigt at ALLE skal have 20Mbit bredbånd, - og jeg går da stærkt ud fra at prisen for dette også vil være ens for alle.

Som det er lige i øjeblikket er det IKKE teknisk muligt at alle kan få en 20Mbit forbindelse. De der ikke kan, må så, - indtil videre, nøjes med 10Mbit. Det gælder for 20-25 procent af alle TDC's privatkunder.

Det konkrete svar på dit teoretiske spørgsmål vil derfor være:

Hvis du har en 2Mbit forbindelse, så vil denne når ændringerne træder i kraft blive opgraderet til en 10Mbit forbindelse, - og bor du i et område hvor 20Mbit er teknisk muligt, da til en 20Mbit forbindelse.

Det er lidt urealistisk at tro på, at det der i dag er den billigst tænkelige forbindelse, vil komme til at være rettesnor for hvad en 20Mbit forbindelse kommer til at koste i fremtiden.

Det med 20Mbit træder ikke i kraft på en bestemt skæringsdato. Mange kunder, - heriblandt jeg, har allerede en 20Mbit forbindelse, og antallet af kunder der har mulighed for at få dette stiger hver eneste dag efterhånden som teknikken udbygges.

Datoen fra TDC's side er ikke præciseret nærmere end til "i begyndelsen af 2011"

Mvh FN ;-)

Som sagt får den pressemeddelelse mig til at stille en del spørgsmål som der desværre ikke er svar på.

Jeg har et 15 mb bredbånd, uden Play adgang "dont ask me why"

Men det vil jeg jo gerne ha, kommer det automatisk med i det nye?

VH

Ole

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)