Premiere på ny TDC-app!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Hej Alle

Har I set dette, som er kommet i dag?   [i]

Hvis du har TDC til TDC som en del af dit mobilabonnement, kan du frit ringe til 1,8 mio. andre TDC-mobiler.

Nu har vi lavet en app, som gør det super nemt for dig at se, hvem af dine kontakter der har en TDC-mobil.

App’en fås både til iPhone og Android.

[i]

Scan stregkoden med din mobil, eller send en sms med tdcapp til 1277.

Den virker rigtigt fint. Man kan se, hvem af kontakterne i telefon bogen på computeren, man kan ringe gratis til, hvis man har "TDC til TDC" på sit abonnement. Du kan læse om "TDC til TDC" her:

http://shop.tdc.dk/TDC%20til%20TDC/mad_TDC2TDC,default,pd.html?start=6&cgid=mobile-addons

Også kan du læse specifikt om app'en og hvis du har spørgsmål her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=29543

Hvis du vil læse hvad der står på "Mit TDC" om det, kan du læse her:

http://netnyt.tdc.dk/publish.php?id=29622

Bemærk i øvrigt, at alle kan hente app'en. Men du skal altså være TDC kunde og have produktet "TDC til TDC" for at du kan ringe GRATIS. Om du har det, har du allerede fundet ud af på ovenstående link  [i]

Jeg glæder mig til at læse hvad du synes. Hvis du har spørgsmål, ris, ros eller bemærkninger, kan du klikker på "Svar" her under mit indlæg og skrive det.

God fornøjelse 

Hilsen

7 Kommentarer

Det undrer mig, at når jeg på en Nokia C3-01 sender playapp til 1919 eller scanner 2D-stregkoden, får jeg at vide, at adressen er forkert, selv om der sidder et TDC sim-kort i den. Hvad gør jeg forkert? 

I morgen

Hej

Jeg har downloadet den nye app til min Sony Ericsson Arc.

Det virkede fint lige da det var installeret, men nu kan jeg ikke se

hvem af mine kontakter der har TDC mere.  Der er heller ikke noget ikon ud for

mit eget navn?

Jeg har prøvet at afinstallere programmet og installere det igen, men det kan stadig ikke ses.

mvh

Torben

Min mobil kan ikke scanne... Er der noget til os, der ikke har sådan en ??Trist kvinde

Jeg har lige opdateret min sony ericsson Arc til versionnummer 4.0.A.2.368 (Android-version 2.3.3.) og nu virker tdc til tdc app ikke som den skal.

Programmet kan ses på den nederste halvdel af skærmen, og den øverste er hel sort. Der er ingen ikoner ovenfor den grå bjælke med "kontakter".  Jeg kan godt tilføje nye kontakter ved at trykke på krydset i den grå bjælke. Jeg kan også godt se de to første personer jeg har i min adresse bog, og jeg kan bladre nedad for at se resten. Trykker jeg på en af mine kontakter får jeg skærmbillede op hvor jeg kan redigere, og se mobilnummer, og det fylder skærmen ud som det skal, men når jeg går tilbage er det det samme, kun halv skærmbillede ??

Er der nogen der har samme problem, og hvad kan jeg gøre for at få det til at virke igen.

Det virker ikke for mig.

I morges var der nogle (få) af mine kontakter med et blåt TDC symbol. Nu er der nogle (få) andre som har.

Begge gange er det væsentligt færre end forventet

Jeg vil tro jeg har ~500 navne og numre i min telefon, langt de fleste med et mobilnummer. Og den markere måske 5 eller 10 med TDC symbolet. Og som sagt er det ikke de samme hver gang.

Er der en anden bedre måde at se om folk har TDC? For det her virker ustabilt og upålideligt.

Har opdateret iPhone4 til ios5 og installeret "TDC til TDC". Program ikon på Iphone, MEN ingen kontakter - blot "sort skærm" med overskrift: Kontakter, hvorefter app stopper efter ca. 3 sek.!!! Kan heller ikke benytte NUM-pad - samme opførsel: app stopper efter ca. 3 sek.

Har forsøgt slet - ny download => samme resultat.

Nogle forslag

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P