premiere

Hvad tid på dagen den første dag en film kommer kan den lejes ? ?

6 Kommentarer

Hej Hanifred

Hvad er det for en film du ønsker at se?

De fleste film kan du finde inde på http://tvguide.tdc.dk/lejfilm/ hvor det også er muligt at se hvornår de har premiere.

Hilsen Per.

transformers ( som skulle kunne leje fra den 20 november)? ? ?

Ja, det ville jeg også gerne vide.

Transformers er endnu ikke kommet.

Idag skulle Dirch og Conan have premiere, emn disse kan man stadig ikke finde/leje på sin boks.

Så det kunne være rart, hvis deadlines for nye film blev overholdt eller man vidste, hvad tid på dagen man skulle forvente de kommer. :-)

Så er der nogen der kan fortælle, hvornår de 3 nævnte film kommer?

På forhånd tak for hjælpen.

Nå, gætter så på det er omkring kl. 18.00 de kommer online på premieredagen - eller at alt er opdateret?

Nu er Conan og Dirch også kommet på.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Der er ikke et præcist tidspunkt for hvornår nye film er online på premieredagen. Film bliver lagt op på Videoserverne indenfor "normal" arbejdstid. Upload til serverne tager et stykke tid. Så en tommelfingerregel kan nok være, at nye film senest burde være tilgængelige sidst på eftermiddagen/først på aftenen på premieredagen.

Mvh. Gitte

Hej Gitte,

Tak for svar. Det var også i den stil jeg tænkte efter jeg så de var kommet online. :-)

Men når nu du er her. Ved du noget om den nye transformers?

Når man søger på den på TDC boksen, kan man finde den med "Kommer snart". Men her på siden er der ingen informationer om den. :-)

På forhånd tak.

/Mads

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)