Svar

powerline

Hej.

Vil utrolig gerne have powerline,men har fundet ud af, at huset kører på to grupper.

Så ved nogen noget der kan bruges,til trods for at det ikke kommer til at køre på samme gruppe?

Med venlig hilsen

icon

Bedste svar af poppemand 30 juni 2013, 22:21

Har senere selv fundet frem til en løsning som rækker.

Se her http://www.kjaerulff1.com/da-dk/soegeresultater?Search=Powerline.

Har snakket med deres sælger og han siger at de sagtens kan arbejde på tværs af grupper .Ligeledes kan der koples flere modtagere på .Så alt i alt er mit problem løst

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Nej, for at powerline skal fungere, skal det være på samme gruppe - det er ligesom forudsætningen.

Kan du ikke bruge en forlængerledning?

Mvh

Nej det er desværre ikke muligt
Omdømme 2

OK poppemand,

så kan du måske tage kontakt til en elektriker, så du får de ønskede elstik i samme gruppe?

Mvh

Ja ok . Det er da en mulighed.-Ville dog hellere om man kunne få en powerline ting der kunne matche mit problem.

Med venlig hilsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

imac har både ret - og ikke ret....

Det er korrekt at nogle af dem kun fungerer indenfor den samme gruppe - men der findes også nogen der sagtens kan bruges på tværs af grupperne. Dette kommunikerer jeg f.eks. på den måde via et sæt fra Amitech. Der produceres vist ikke under det navn mere, og Amitech har aldrig selv produceret dem.... Så der findes med sikkerhed andre "navne" der kan kunsten.

Husk i det øvrigt at når man bruger den slags plugs - så er det vigtigt at kryptere dem i henhold til vejledningen. I fritliggende huse er det tvivlsomt om naboen ellers kan kigge med, men i en etagebolig er der til gengæld ingen tvivl om naboen kan kigge med på ikke krypteret trafik, hvis han vel at mærke har samme udstyr....

Vh

Peter

Det lyder meget fint Peter.Jeg må på en eller anden måde finde et sådan produkt.Kryptering vil være oplagt.Måske du kan hjælpe med en henvisning.? Med venlig hilsen
Omdømme 2

Ja, PeterA har da fuldstændigt ret, der findes powerlines, som kører, uanset gruppe.

Da jeg var lidt hurtigt ude med mit "nej", har jeg googlet et forslag frem til dig:

Linksys PLSK400 Powerline AV adapter kit

Du kan læse en anmeldelse her:

http://gearnyt.dk/anmeldelse-linksys-plsk400-powerline-av-adapter-kit/

Mvh

Tak iMac så langt så godt. Jeg kan se at det består af to enheder en modtager og en sender,fint,men jeg har brug for en 3 enhed ,mon ikke bare jeg kan købe en i elgigantos

Med venlig hilsen

Har senere selv fundet frem til en løsning som rækker.

Se her http://www.kjaerulff1.com/da-dk/soegeresultater?Search=Powerline.

Har snakket med deres sælger og han siger at de sagtens kan arbejde på tværs af grupper .Ligeledes kan der koples flere modtagere på .Så alt i alt er mit problem løst

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)