Svar

Post regler i Mac Mail ver4.3

• bkc
  • 0 kommentarer
Vi har en TDC mail konto med 3 alis'er hvor af det ene nu skal køre i Mac mail og de 2 andre i outlook express/Window Live Mail.

Hvordan sætter man Mac mail op til ikke at henter meddelser sendt til de 2 andre alis'er?

icon

Bedste svar af Patrick11 1 november 2010, 07:01

Hej bkc

Jeg våger et øje og forsøger at give dig et svar  Glad humørikon

Du skal åbne Mail til Mac og gå ind i indstillinger. I toppen, er der en række ikoner. Du skal vælge den helt til højre "Regler".

Der er her, et skærmbillede fra min egen private Mac. Det kan være den ikke ligner din, kommer an på dit styresystem, hvordan det ser ud.

56i0F4792B15849DB64

(nu ikke for mange kommentarer til, hvad jeg har oprettet regler til, vel)  Humørikon med tunge

Når du er her, kan du så sætte reglen op, at den skal fjerne dem, som ikke har den rigtige modtager adresse. Når du gør det, er det MEGET vigtigt, at du husker IKKE at slette mail på serveren:

57i5B51276B3101DEB7

Dette skal du gøre på alle maskiner - eller profiler på samme maskine.

Det fungerer hjemme ved mig. Jeg har lige skiftet min egen mac, så derfor hedder den blot "Regel 3" hos mig endnu. I øvrigt er det også sat op sammen med en Windows 7 maskine hjemme, idet fruen har sådan en på sit arbejde  Glad humørikon

God fornøjelse

Hilsen

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bkc

Jeg våger et øje og forsøger at give dig et svar  Glad humørikon

Du skal åbne Mail til Mac og gå ind i indstillinger. I toppen, er der en række ikoner. Du skal vælge den helt til højre "Regler".

Der er her, et skærmbillede fra min egen private Mac. Det kan være den ikke ligner din, kommer an på dit styresystem, hvordan det ser ud.

56i0F4792B15849DB64

(nu ikke for mange kommentarer til, hvad jeg har oprettet regler til, vel)  Humørikon med tunge

Når du er her, kan du så sætte reglen op, at den skal fjerne dem, som ikke har den rigtige modtager adresse. Når du gør det, er det MEGET vigtigt, at du husker IKKE at slette mail på serveren:

57i5B51276B3101DEB7

Dette skal du gøre på alle maskiner - eller profiler på samme maskine.

Det fungerer hjemme ved mig. Jeg har lige skiftet min egen mac, så derfor hedder den blot "Regel 3" hos mig endnu. I øvrigt er det også sat op sammen med en Windows 7 maskine hjemme, idet fruen har sådan en på sit arbejde  Glad humørikon

God fornøjelse

Hilsen

bkc skrev:
Vi har en TDC mail konto med 3 alis'er hvor af det ene nu skal køre i Mac mail og de 2 andre i outlook express/Window Live Mail.

Hvordan sætter man Mac mail op til ikke at henter meddelser sendt til de 2 andre alis'er?

bkc skrev:

Det ved jeg ik, men jeg har et stort problem! 
- i min familie har vi kun mac, og så kan vi jo ik hente noget her indefra ned på vores computer, ved du hvad man kan gøre ved det!? Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)