Ports til World Of Warcraft er blokeret ?

Hejsa der, har lige modtaget en ny router Netopia "Router + Modem" efter som den gamle Netopia stod af. Før den stod af kunne jeg sagens spille World Of Warcraft uden nogle problemer, men her efter den nye kan jeg slet ikke connect til deres server ? [i]

- Emil Clausen

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, lige et hurtig spørsmål.

Netopia, er det så ikke ved Yousee du har internet(igenne kabel tv).

Nej, det er igennem TDC Erhverv ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, jov.

Det kan være at du kan få hjælp her.

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/publish.php?id=26260,

men jeg vil forslå dig at du går til den IT ansvarlige på din arbejdsplads, da de ville kunne hjælpe dig bedre end jeg.

men bliv entlig hængene, det kan jo være at der er andre der har samme problem som dig, som eventuelt også har fundet en løsning.

Tror ski ik de kan gøre så meget ved det, routeren blir jo styret direkte fra TDC's central og så er også uden et web interface >.> Så må jeg vel prøve at ringe til deres support ;p Så håber jeg ikke at de opkræver 950,- kr for at unbloker de ports som de selv har blokeret på routeren Overrasket humørikon

har det samme prblem med WOW.

jeg besluttede at prøve og spille det, men kunne heller ikke.

kan du steam eller playstation network?

Steam virker helt fint her, har ikke PS3 så kan ikke lige checke Playstation network.

Hvad blev konklusionen på dette? Det er sgu da ikke betryggende hvis TDC blokere for Wow!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Med mindre arbejdsgiveren har haft specielle ønsker er der som sådan ikke blokkeret for noget udgående heller ikke spil. Det er vigtigt at huske på at en netopia router kan være konfigureret med vpn på en eller flere porte mod virksonheden. Det samme kan det ene af de 2 trådløse lan der kan være aktive hvis det er bestilt. Derfor prøv lige en af de andre porte.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P