Politik vedr. kompensation?

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej!

Ville høre hvad jeres poltik er vedr. kompensation?

Har lige fået skiftet min TV boks (med optage funktion) fordi den crashede og frøs konstant under optagelser - kunne aldrig stole på at den optog det jeg havde valgt.

Jeg fik den nye version - den crasher sørme også! Vi gik glip af julekalenderen i går, fordi den var crashet og stod med rød farve i knappen - mærkeligt nok kan jeres bokse ikke finde ud af at genstarte selv, når de crasher - det er ellers meget normalt inden for PC verdenen.

Hvis den boks skal skiftes igen, mister jeg igen alle de optagelser der ligger på den - oven i at jeg igen er gået glip af noget der skulle have været optaget.

Sidst var det en film, som jeg så efterfølgende var nødt til at leje (betale for) for at se, fordi boksen ikke havde optaget den. Forrige gang var det et afsnit af Forbrydelsen, som jeg måtte se det sidste af på DR TV's hjemmeside med min bærbare i skødet!

Jeg betaler kr. 450 om måneden for at se TV og optage, så skal det virke! Hver gang!

Hvis ikke det virker, så det er en vanvittig hamper overpris jeg betaler - sjovt nok kan jeg ikke skære ned på kanalpakken, fordi med TDC TV på fiber er det alt eller intet (mikro pakke med ingen kanaler eller alle kanaler), man kan ikke håndplukke.

Det kan simpelthen ikke passe, at i ikke kan kompensere jeres kunder, når i ikke leverer den service de har betalt for!

Mvh.

Thomas Christensen

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thomas,

Hvis du vil sende mig en privat besked, med dit fastnetnummer og et nummer vi kan kontakte dig på. Så vil jeg meget gerne tage kontakt til dig, og se på en evt. kompensation.

Hilsen Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P