Kan pludselig ikke komme på webmail

Hej TDC (ingen telefonhotline længere?)

Jeg har haft en webmail hos jer siden 2003. Den er ikke længere min primære mail, og kontoen er ikke stor, men jeg har ind i imellem brug for den. Jeg kan imidlertid ikke logge på nu.

Jeg kommer fint igennem med brugernavn og password, men jeg kommer bare bare ikke ind på nogen side med mail, men bliver ved med at blive stillet rundt i ydersider, hvor jeg kan trykke et sted, der står 'webmail', men som heller ikke fører mig ind til min konto.

What to do?

Kh Mette

6 Kommentarer

Hej Mette

Jeg har fuldstændig samme problem som dig. Det er lidt uheldigt, da jeg for øjeblikket rejser rundt i USA, og der er nogle mails, som jeg skal svare på. Jeg håber, at der er nogen fra TDC, der læser med her og kan rtte problemet. Det har virket indtil i lørdags.

Mvh Per

Hej Mette

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jo, der er da hotline  i Påsken. Åbningstiderne har Patrick skrevet her:
/t5/Bredb%C3%A5nd/visning-af-mail/m-p/39969#M6483

Du skriver at du har haft den konto længe. Hvis det er kontoen freemail, er den desværre nedlagt, og det har været undervejs i ½ år.

På Netbasis siden http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068 står der at

Pr. 1. oktober 2010 ændrer TDC prisen for Netbasis abonnement. Prisen ændres fra 0 kr. til 29 kr./md.

Neders på siden står der i et blå felt:

Bemærk - For at flytte din netbasis mailkonto til dit bredbåndsabonnement, kræver det, at du ikke allerede anvender mailkontoen som er tilknyttet dit bredbåndsabonnement. Har du allerede en mailkonto på dit bredbånd, vil denne mailboks blive slettet (både mailadresse og mails). Hvis du vælger at slette din eksisterende mailboks på dit bredbåndsabonnement, anbefaler vi, at du hurtigst muligt flytter dine mails fra denne mailkonto.

Kan det også være det der er i vejen med din konto?

Dette er et kunde til kunde forum, og derfor kan du desværre ikke forvente at TDC-ansadte pr. automatik kikker herind. Der er også TDC-ansatte, der kikker her ind i deres fritid, og så har du ikke mugllihhed for at rette nogen problemer, selvom jeg tror de godt ville hjælpe dig.

Da du rejser i USA, og ikke har muglighed for at ringe til Hotline, kunne du prøve at få fat i dem her, men hvis det er freemail der er lukket, tror jeg ikke der er meget at gøre.

På denne side kan du skrive til TDC:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

God Påske til Jer begge.

Hej Maja

Tak for dit svar, men det er ikke det, der er tilfældet hos os. Vi kan ikke komme ind på den mailkonto, som vi har i forbindelse med vores bredbånds-abonnement. Vi har ikke freemail.  Når vi logger ind på vores mailkonto, så kommer vi ikke ind til vores ind- og udbakker osv. Vi kommer ind på en side, der reklamerer for at man kan komme til sin mailboks overalt i verden, hvis man tilmelder sig denne service. Den service har vi tilmeldt os, da vi fik vore abonnement hos TDC og har brugt den lige indtil i lørdags, hvor det virkede sidst. Men nu har jeg skrevet til TDC, via det link du sendte. Jeg kunne ikke finde et sted at skrive til dem.

Mvh Per

Hej Per

TDC har fornylig oppet sig og sat den formular op, så kunder kan skrive til dem. De har godt nok en et par andre adresser, men mit indtryk er, at responstiden på dem er for lang ifølge flere kunder. Derfor tro jeg det er det bedste du kunne gøre, det du har gjort.

Jeg håber for andre brugere, at du vil delagtigøre os om hvad resultetet bliver af din henvendelse til TDC, og om hvor hurtig eller mangel på samme, du får en tilbagemelding fra TDC.

Da du lige nu er i USA, kommer jeg lige med en lille privat ooplysning til dig. Vi herhjemme har et fantastisk Påskevejr. Fra 18 til 20 grader, men stadig lidt koldt om natten. Bøgen står lysegrøn og tulipantræerne er lige sprunget ud. Kongehusets tvillinger er blevet døbt Vincens og Josefine og lige nu sidder jeg og griner af Herbie i tv, selvom jeg burde gå ud i det flotte vejr.

Her er lidt flere nyheder fra Danmark

@Mette

Det var lige en besked til Per og håber du tilgir lidt "udenoms-sladder" til ham, selvom det er din tråd..

Hej Maja

Tak for info, jeg havde nu set det meste på nettet. Jeg har skrevet til TDC, men da jeg ikke kan komme ind på min mail, så ved jeg ikke hvor lang tid, de er om at svare. Jeg håber bare, at de kan få det rettet.

Nvh Per

Tak for svar. Har ringet til TDC, der foreløbig ikke kan forstå, hvor min konto er blevet af :-/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)