Pludselig er det ikke muligt at komme på tdc PLAY????

Har lige købt en XPERIA X8, og har gladeligt kunne downloade musik fra PLAY. Virkeligt super, men nu er det pludseligt umuligt. Når jeg prøver at komme ind på PLAY skriver den at jeg skal sørge for at mit adgangspunkt er sat til "TDC WAP 3G+GPRS", men det står der intet i manualen om på tdc' supportside. Jeg kan sagtens google, men ikke play og fly. WHY. Snøft.

LP

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Dit problem tyder på at du prøver at bruge TDC play over wifi, det kan man desvære ikke pågrund af måden systemet er skruet sammen på.

for lige at forklare skal din telefon sende dit telefon nr som tdc play så tager som login, det er for at undgå at du bruger TDC play fra en telefon som ikke har TDC play og før at gøre det nemmere at bruge TDC play idet at du ikke som på computeren skal skrive bruger navn og password.

Hejsa. Jeg har samme problem. Jeg har en HTC Wildfire og tidligere ikke haft problemer med Play, men jeg får også samme besked om opsætningen.

Jeg har fuldstændig samme problem... Jeg bruger x10 mini... Jeg er ikke på Wi-Fi net og jeg har undersøgt om mine indstillinger er sat korrekt... Jeg ved dog ikke hvad jeg skal gøre ved det... jeg har tjekket det op til flere gange, men det vil bare ikke fungerer!

Jeg har ringet til tdc support idag, og fik at vide at der er fejlmeldninger på de forskellige versioner mobilerne kører med. Jeg fandt ud af at min xperia X8 kører med version 1.6, men der er tydeligvis også problemer med version 2.0. Jeg fik at vide at sony ericson kommer med en version 2.2 i slutningen af måneden og den skulle eftersigende gøre det muligt at komme på play igen. Jeg er dog helt blank på hvorfor jeg har kunnet komme på play og downloade indtil igår, og kunne heller ikke få et fyldstgørende svar fra tdc.

LP

Jeg kunne også hente igår... det er lidt nedtur... men nu ser vi hvad der sker Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, til jer der har problemer i dag,

så er jeg blevet gjort opmærksom på at der er Driftsproblemer, så prøv at vente til i morgen og se om i ikke kan gå på der.

Jeg har lige set på min X10 mini pro og der er ikke nogen problemer så dem af jer der her en SE X10 serie telefon prøv at opdatere til android 2.1 da der også er problemer med android 1.6 til SE X10 serien

Jeg er på igen så jeg er glad. Det var åbenbart et mindre udfald. Tak for jeres respons.

LP

også mig ^^

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)