Playlister kan ses men ikke afspilles på iPhone?


  • 0 kommentarer
Hej alle,

 

Håber der er nogle derude der kan hjælpe med dette problem:

 

Jeg har brugt TDC Play i en længere periode, men efter den nye App så er det tilfældigt hvor mange af mine playlister jeg kan se og afspille på iPad'en - det har der aldrig været problemer med. Ydermere har jeg så tilkoblet min iPhone og her kan jeg se det hele, men den vil ikke afspille playlisterne? Når jeg sætter en liste igang prøver den kort at starte for derefter at hoppe videre til næste nummer, hvor den gentager øvelsen. Er der noget i opsætningen jeg har misset?

 

/KmHa

2 Kommentarer

Du er ikke alene, sidder p.t. i kø som nummer 12 i support.

jeg skal nok skrive her når jeg får løsningen på det.

mvh Søren

Deres umiddelbare svar er at, hvis man har flere brugere på samme konto:

eksempelvis Iphone og Ipad, så kan dette medføre problemer.

Jeg har så pt. kun problemer med enkelte numre og den kan godt afspille andre numre i min play liste.

Som du skriver så hopper den jo bare videre til næste nummer på listen så det er ikke hele din playliste r der er F....et op.

Jeg har haft resettet min iphone tidligere da den ikke ville afspille noget som helst, det hjalp, men jeg fortalte TDC at det jo ikke var brugbart da man derved sletter sin playliste.

Next step er nu at koble Ipad fra: i indstillinger vælger man fjern tilknytning til TDC.

Hjælper det ikke skal jeg maile til TDC for at få yderlig hjælp.

Er det alle numre du tilføjer playlisten eller er det kun enkelte?

GHåber du kan bruge deres svar

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)