Playlister på TV/iPad

Hej,

På min iPad er der tilsyneladende ikke nogen begrænsning for antal numre på en playliste. Men når den samme playliste vises på mit TV, kan jeg kun se max. 50 numre. Er det en kendt fejl?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej HenrikW

Det ser ud til, at du mangler et svar.

Der skulle ikke være begrænsninger på TDC Play, selvom det er på et TV. Jeg har for en sikkerheds skyld forsøgt at teste det, og jeg oplever ingen problemer med at tilføje flere end 50 sange.

Jeg vil foreslå dig at prøve med et genstart af din TV-boks, og hvis det ikke gør nogen forskel, kan du prøve at lave en nulstilling af boksen. Det sletter alle indtillinger, men du beholder optagelserne. Hvordan kan du se her: http://go.tdc.dk/djmol

Håber det gør en forskel.

/Stefan

Tak for svaret.

Efterfølgende ser jeg nu pludselig alle numre på en Playliste som er oprettet på min iPad på TV'et. I må jo have lavet en opdatering så.

Iøvrigt er der sket en opdatering på "Radio" - Nu kan jeg ikke finde Radio Soft mere?

I forbindelse med jeres opdatering, når jeg afspiller en Playliste på TV'et, spilles numrene "random" og slet ikke efter listen..... Det virker lidt som om, at I ikke lige får testet jeres opdateringer inden de publiceres!

Samme problem her med hensyn til at der afspilles andre numre end dem, der er på mine playlister. Og når jeg vælger at afspille en cd, så afspilles kun det nummer jeg har markeret, går ikke videre til næste nummer. Hvad sker der lige?
Jeg oplever at jeg har 40 playlister på min pc, men kan kun se 20 playlister på tv...Hvorfor???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)