Playlister på Android (Samsung)

Jeg har problemer med at oprette nye playlister på min Android - telefon... Hvis jeg prøver at oprette en nye playliste dukker den ikke op under mine playlister, MEN det mærkeligste er, at når jeg logger på tdc play på min pc, så kan jeg sagtens se playlisten?? Er der en mulighed for at opdatere sine playlister eller er det bare en "dead end"? Synes efterhånden at det virker som om, at tdc er rimelig ligeglade med denne app, der kommer i hvert meget sjældent en ny opdatering, selvom der godt kunne trænges til det.

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej morphar

Det lyder meget underligt, at du ikke kan oprette playlister på din Android enhed. 

Har du forsøgt at geninstallere app'en for at se, om det gør en forskel? Dette løser nemlig de fleste fejl Glad humørikon

Jeg har ikke geninstalleret appen på min Android enhed, da jeg derved vil miste alle mine "mest afspillede", hvilket jeg meget nødig vil, da jeg har brugt lang tid på at lave den, og jeg vil ikke kunne finde de numre som jeg har hørt mange gange... Er der en måde jeg kan gemme "mest afspillede"? Eller undgå at den bliver slettet?

kh Morphar

Det er simpelthen for dårligt!
Jeg har samme problem! Er den eneste løsning at geninstallere - hvilke data mister jeg?

Mvh Mette

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P