Playliste vises ikke på iPad

Efter opdatering til TDC Play 2.0 på min iPhone og iPad (der kun er på WiFi) dukker mine playlister fra Web kun op på iPhone.

IPad kan stadig afspille, men vil ikke hente Playlister.

11 Kommentarer

Hej - håber det er ok jeg forsætter denne tråd, selv om det ikke er en løsning Glad humørikon

Har fuldstændig samme problem på min iPhone efter jeg har måttet reinstallere ALT her i dag. Har lagt den nye TDC play 2.0 app på, men kan IKKE få alle mine web playlister frem Trist humørikon

Må indrømme at den nye app virker sindssygt hurtigt ift. til den gamle, men håber ikke jeg skal til at lave alle playlister igen Trist humørikon

På forhånd mange tak.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa begge

Jeg har forhørt mig lidt og får dette svar.
Det bliver understreget, at det ikke er en verificeret løsning, men har virket for nogle.

"Hvis man er logget ud og logger ind igen. Går i "Playlister", så henter den ikke "Mine Playlister Web" ind.
For at løse dette, går man på "Home" (TDC Play) knappen og vælger "Musik" og "Playlister" igen, så loader den Playlisterne".

Vil I prøve dette?

Vend gerne tilbage her på forum og fortæl, om det virkede.

Hvis ikke, ser vi, om vi kan finde andet, som kan hjælpe jer.

Hilsen

Det er sgu underligt - gjorde hvad du beskriver mange mange gange i går uden resultat. Den stod og sagde "Henter data" og kom retur med "ingen playlister findes"

Første gang virker det til at løse problemet, men 2. gang (skulle jo lige se om det var løst) tog den kun nogle af playlisterne - ikke alle.

3. gang hentede den dem alle sammen igen. 4. gang er det igen kun nogle af dem, så der er et eller andet der ikke spiller helt. Kan I finde en løsning på det?

Men hvorfor skal den hente dem hver gang? Hvis der ikke er sket ændringer, kan de vel bare ligge i listen?

Hilsen Lena

Nej- det virker ikke. Har netop installeret seneste opdatering (2.1). IPad kan stadig ikke hente playliste.

iPhone ville heller ikke - fejlmeddelelse: "Du har for mange enheder, der forsøger at tilgå denne tjeneste" - men efter et par forsøg gik den igennem.

Hilsen Tom
Hej igen

Et andet problem er, at selv om den lister alle plyylisterne fra nettet på min iphone, er de ikke fuldstændige - den tager kun nogle af sangene med og det er lidt tilfældigt, hvad den viser.

Hilsen
Lena

Jeg kan heller ikke se mine web playlister på iPod Touch med TDC Play 2.1 installeret.

Bliver der arbejdet på at løse dette ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Jeg sender jeres spørgsmål videre. Vil I, fremover, stille nye spørgsmål i vores tråd, lavet til dette?

I finder den her:

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/td-p/107402 

Hilsen

Der er pt. 29 sider i den tråd du henviser til. Jeg kan, såvidt jeg kan se, ikke søge i en tråd. Så - kan du ikke fortælle mig, hvorfor min web-playlister ikke vises på min iPad?

Har snakket med kundesevice
Web virker kun på iphone og ipad hvis har 3g net
Så hvis de ipad kun har wifi kan du ikke se web playliste
De sagde også at de arbejder på at man overfør playlist via ip adresse
Men det nok en rum tid før det virker
Jamen min iPad har simkort og 3G. Skal jeg slå wifi fra, før det virker..?
Ja det vil jeg nok prøve

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P