Playliste synkronisering mlm PC/Mobil(Android) ?

Er det muligt at en ansat med viden, fra TDC, kunne svare på det mulige i følgende absurdt avancerede scenarie :

• Har en TDC Play konto.
  • Er logget ind på PC
  • Er logget ind på Mobil (Android 4.1, med TDC Play App 2.3.0)
  • PC kan se 2 lokale Playlister
  • Mobil kan se 2 (andre) lokale Playlister

• Jeg kan oprette en playliste på mobilen, fremkommer på mobilen under Mobile Playliste.
  • Jeg kan IKKE oprette en playliste på PC'en.     Har efterfølgende konstateret at det er fordi I ikke kan programmere     til andet end Internet Explorer, og jeg forsøgte i Firefox.     Oprettede en playliste på PC, med IE. Den fremkommer under Web Playliste.

Nu kommer raketvidenskaben så.

Efter at have læst utallige skamrosninger fra jer selv om TDC Play, fik jeg en sindssyg tanke ...

Jeg tillader mig hermed at spørge , og indkald nu gerne NASA, NSA, google eller andre kapaciteter :

1. Vil det være muligt at se en eller flere Mobil playlister på PC
2. Vil det være muligt at se en eller flere Web(PC) playlister på mobilen.
3. Har I flere steder på jeres egne sider forsøgt at antyde at netop noget så utroligt skulle eller burde kunne lade sig gøre ?
4. Er der nogen i jeres "udviklingsafdeling" som har fået den tanke at TDC Play kunne fungere i andet end Microsofts Internet Explorer ? 
5. Er alle disse begrænsninger allerede klarlagt på jeres sider, så dette er spild af både min og jeres tid ?

Med venlig hilsen, en ualmindeligt træt TDC slutkunde, som kan oplyse at I kan tjekke Spotify ud og se hvordan musik KAN streames til kunder. Ok, Spotify er så en BETALT service, så selvfølgelig kan det ikke sammenlignes!?
Eller, vent.... Nå nej
Jeg betaler da vist også til TDC, gør jeg ikke.

Gad vide hvor længe dén situation fortsætter....

[i]

4 Kommentarer

Hej lyngevej

Jeg vil meget gerne prøve at besvare alle dine spørgsmål efter bedste evne Blinkende humørikon

Mobilplaylisterne kan ikke ses på PC'en, da det er lister man laver lokalt på sin telefon. Dvs. af tekniske årsager, kan det ikke lade sig gøre. Omvendt når man laver dem på pc’en, foregår det via serveren, så dem burde du godt kunne se. Hvis dette ikke er muligt, vil jeg anbefale en geninstallering af TDC Play app’en. Hvis det heller ikke ændrer på det, at du kan se web playlisterne (på pc), skal vi have fejlmeldt dit login. Prøv meget gerne ovenstående og skriv hvad det ender med Glad humørikon

Mozilla firefox plejer at virke med TDC Play, men det fejler også når vi prøver med det herinde fra, så du skal have mange tak for gøre os opmærksomme på det! Jeg har videremeldt det til Play support. De kigger på det og vender tilbage til mig.

Vi beklager naturligvis de gener der er oplevet med Play. Vi vil gøre vores bedste for, at det kommer til at spille efter ønske. Du hører nærmere, så snart jeg får en tilbagemelding.

Hej.

Jeg har præcis samme problem mellem PC og Iphone app'n.

Den foreslåede løsning med geninstallinger af app har ingen effekt.

I bliver nok nødt til at rette nogen af de fejl, som bliver indrapporteret her istedet for bare at afvise dem....

mvh

Jeg har mobil med android 4.1.2. Jeg kan heller ikke se mine playlister fra pc'en på mobilen, men jeg kan se dem på min iPad. Har lige geninstalleret app'en, men det hjalp ikke. Havde samme problem med en tidligere android mobil. Jeg kontaktede TDC via telefonen som ikke først kunne forstå problemet. Blev siden kontaktet og TDC løste problemet. Jeg fik at vide, at de havde et generelt problem med android. Dette synes ikke at være løst endnu, da dette er flere måneder siden og jeg nu igen har problemet. Har I, TDC tænk jer at løse problemet?

Jeg har præcis samme problem som alle ovenstående.

Jeg bruger Chrome til at lytte til TDC Play musik, men får ikke mine playlister over.

At en liste, lavet på en mobil, ikke kan synkroniseres over til PC, burde heller ikke være raketvidenskab.

Så vidt jeg ved, så er en Spotify playliste bare en samling af links til alle de sange der er i listen. De kan sagtens synkroniseres på tværs af enheder.

De har selvfølgelig også et fungerende program til PC, hvor Play kun kører igennem browser :/

Synes godt nok også at der går lang tid imellem track skifte på mobilen.

Er det ikke muligt at preloade næste nummer? Så min bil ikke når at skifte væk fra bluetooth, inden næste sang starter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)