Playliste på mit tv

Jeg har nu lavet en playliste på web, da jeg har set at det skulle være muligt at se den på TDCPlay på mit tv. Men den dukker ikke op. Skal min profil have et bestemt navn for at det virker?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey DevaTalasi

Det burde den. Mon dit login er en del af et familielogin? Så er svaret at det kun er hovedlogin der vises playlister på, ikke de tilknyttede konti. Læs mere på tdc.dk/playtv

DBH

C

Hej Chriz.

Tak for dit svar. Vi har lige fået fjernet vores gamle login, fordi vi havde glemt koderne. Så nu har vi oprettet et helt nyt hovedlogin og vi har kun det ene. Det er ikke et familie login. Så vi forstår ikke, hvorfor det ikke virker.

En anden ting er, at den playliste jeg havde lavet på "Spiller nu" på fjernsynet, stille og roligt forsvandt. Den havde ca. 45 numre og lige pludselig ned til 10 i løbet af en dag? :-/ Altså de slettede sig selv?

Hilsner,

Deva Talasi

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey igen

Det nye login: har det playlister tilknyttet som er oprettet på web?

Spiller nu-listen: Er applikationen crashet på noget tidspunkt? Så når den ikke at skrive hele listen. Er der blevet klikket på annuler mens den har læst ind? Så kan der også fremkomme en 'halv' liste

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)