Playliste

Hej

Har for ca. 2 uger siden lavet en liste med 45 numre, nu ville jeg i går tilføje et nyt nr. og nu er alle de 45 andre nr. væk. Hvad gjorde jeg galt?

2 Kommentarer

Hej Ivanand

Det er svært at sige, om du har gjort noget forkert, men jeg vil meget gerne skrive, hvad du skal gøre, for at du kan tilføje nye sange til din playliste.

Først skal du logge ind på musik.tdconline.dk.

På forsiden trykker du nu der, hvor der står "Mine Playlister", og på den næste siden finder du den playliste du gerne vil tilføje sange til, og trykker på "Se liste".

På den næste side kan du nu vælge "Rediger og gem playlisten", og den trykker du på. Nu vil du kunne se at den nye liste er åben, ved at se i øverste højre hjørne, her står der nu "Min playliste" og antal sange i den pågældende liste. Du kan frit søge på de numre du gerne vil have tilføjet. Når du har fundet et nummer du gerne vil have på din playliste trykker du på det lille plus ud for sagen, og derefter er nummeret tilføjet til den åbne liste.

Når du er færdig med at tilføje sange til playlisten, trykker du i øverste højre hjørne, hvor der står "Min playliste", og her kan du nu gemme hele listen som den ser ud nu.

Jeg har selv forsøgt det i dag, og jeg mistede ikke alle de andre sange i listen når jeg tilføjede og gemte listen.

God fornøjelse med det.

Hilsen Line

Hej

Jeg ved ikke om det er samme issue, jeg står med, men jeg har lagt en masse sange op i en "her og nu" playliste (streaming) i TDC Play. Og nu har jeg forsøgt at trykke på "gem liste" - men det er som om, der ikke sker noget?

Mvh B

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P