play wall

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa 

Jeg synes det som tdc har gjort med deres software på arc med tdc play er rigtig fedt, men jeg tænkte på om det er noget som man kunne gøre tilgængelig på andre android mobiler?????

Jeg håber at det kunne blive lavet, men har på fornemmelse at det ikke sker :-)

8 Kommentarer

Hejsa Knudsen81!

Tak for interessen, denne Play wall er kommet til verden i samarbejde med Sony Ericsson - dvs. de har hjulpet os med at programmere løsningen. Det er derfor ikke en app, men en integreret del af telefonens software, og derfor vil den kun findes på Sony Ericsson mobiler - preinstalleret.

Det kan med andre ord ikke hentes på Android market (hvis man fx. køber en Arc hos 3 og kommer til TDC senere).

Køber du derfor en Arc eller den kommende Neo fra TDC, så kan du få glæde af denne unikke TDC Home Xperience Glad humørikon 

Om det kommer på de næste telefoner fra Sony Ericsson senere på året er endnu ikke afklaret.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa 

Ja jeg regnede nu heller ikke med det, men man kunne da spørge og håbe ;-) 

Jeg synes at sådan noget tdc brand er noget man kan bruge til noget :-)

Jamen det er jo altid dejligt at høre at det vi laver, skaber begejstring hos kunderne Glad humørikon

Og skal du ud og shoppe ny Android, kan jeg personligt anbefale Arc'en. Den er en rigtig solid og lækker Android mobil, der virkelig viser at SE er kommet langt siden X10'erens "børnesygdomme". Neo'en ligeså, med en lidt mindre størrelse (designmæssigt inspireret af den gamle Vivaz).

Omdømme 1

Hej 

Nej skal ikke have ny mobil, da jeg har en nexus s, fordi at jeg helst vil have en ren android mobil.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad er TDC PLAY Wall, - og hvordan ser det ud?

Omdømme 1

Hejsa her på linket kan du se det 

http://shop.tdc.dk/Xperia%E2%84%A2%20Arc%20Bl%C3%A5/341205,default,pd.html

Det er noget som kun er på sony ericsson arc fra tdc lige i øjeblikket 

Hey,

Hvad nu hvis man ikke bruger Home Xperience, og er træt af at den fylder så meget i widget listen?

Og, derfor gerne vil af med den (og samtidigt få opdateringer hurtigere da den så ikke er 'branded')

Kan man sende den ind og få den rene vare installeret?

Jacob

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

jaxjax skrev:
Hey,

Hvad nu hvis man ikke bruger Home Xperience, og er træt af at den fylder så meget i widget listen?

Og, derfor gerne vil af med den (og samtidigt få opdateringer hurtigere da den så ikke er 'branded')

Kan man sende den ind og få den rene vare installeret?

Jacob

Hey Jacob.

Som udgangspunkt er det ikke noget TDc anbefaler at man sletter deres software/firmware fra deres telefoner, da de bruger den branded version der ligger på enhederne til at teste for fejl og mangler i de applikationer som ligger i netop ARC firmwaren..

Hvis du sender din enhed ind så får du den retur med TDC's software på igen..

Hvis du har lyst til at læse om det emne du nævner med at ligge en ren software på din enhed så findes der faktisk en tråd om der her på forum /t5/Mobil/Root-af-android-mobiler/m-p/37345 denne tråd kan måske hjælpe dig lidt på vej til at give din tanke en overvejelse..

Ellers er du meget velkommen til at sende mig eller knudsen81 en privat besked.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)