PLAY VIRKER IKKE PÅ ANDROID "TABS"

Hvorfor vil TDC ikke offentliggøre - at deres PLAY ikke virker til Android TABS....

TDC har meddelt mig at de har problemer med APP til Android Tabs.... Vil vi finde os i det ???.

Det er play jeg skal bruge - ellers kan jeg jo ligeså godt vælge et andet mobilabonnement som er MEGET billigere. Jeg vil gerne vælge TDC - men kun hvis jeg kan bruge PLAY på min tabs. Håber vi er enige. Og spørgsmålet er så... Hvornår kommer det til at virke ..

29 Kommentarer

TDC Play på Samsung Galaxy Note 8    den ‎30-07-2013

TDC har meddelt mig at de har problemer med APP til Android Tabs.... Vil vi finde os i det ???.

Det er play jeg skal bruge - ellers kan jeg jo ligeså godt vælge et andet mobilabonnement som er billigere. Jeg vil gerne vælge TDC - men kun hvis jeg kan bruge PLAY på min tabs. Håber vi er enige.

• Flyttet fra tråden: samsung galaxy tab 10.1  den ‎19-08-2011

Det er play jeg skal bruge - ellers kan jeg jo ligeså godt vælge et andet mobilabonnement som er billigere. Jeg vil gerne vælge TDC - men kun hvis jeg kan bruge PLAY på min tabs. Håber vi er enige.

• Flyttet fra : TDC Play og Mit TDC app den ‎27-08-2012

• Dette indlæg flyttet fra  Galaxy Tab 2  - 16-02-2013

Det er play jeg skal bruge - ellers kan jeg jo ligeså godt vælge et andet mobilabonnement som er billigere. Jeg vil gerne vælge TDC - men kun hvis jeg kan bruge PLAY på min tabs. Håber vi er enige. Og spørgsmålet er så... Hvornår kommer det til at virke ..

Dette indlæg flyttet fra Virker ikke på Samsung TABS - ‎04-01-2014

Det er play jeg skal bruge - ellers kan jeg jo ligeså godt vælge et andet mobilabonnement som er billigere. Jeg vil gerne vælge TDC - men kun hvis jeg kan bruge PLAY på min tabs. Håber vi er enige. Og spørgsmålet er så... Hvornår kommer det til at virke ..

• Flyttet fra : Problem med Play i Mit TDC på Android tablet uden SIM - den ‎18-10-2012
Hvorfor vil TDC ikke offentliggøre - at deres PLAY ikke virker til Android TABS....

• Flyttet fra : tdc play musik på tablet    den ‎17-04-2013

hej starter

Desværre skriver du ikke hvilket abb. du har og hvad du forventer at bruge TDC play til.

Jeg har yousee-bredbånd og telefonabb. hos tdc. TDC play musik virker på min telefon, men ikke på min pc.

Jeg har forsøgt at finde en side hos TDC som lover at play kan bruges på en tablet, kun med telefon abb. Det kan jeg ikke finde, men vil ikke udelukke at det findes. 

Denne side har tablet med, men det er  tdc Play tv:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_ft_web#

Men i forum er der mange steder, hvor der står at en tablet skal kunne isættes et simkort for at play kan virke. Dette for at en tablet sidestilles med en smartphone. Kan der sættes et simkort i din tablet?

Jeg har fundet to sider 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=23000&dogtag=p_help_play_tv_faq

og denne tråd

/t5/TDC-Play/tdc-play-musik-p%C3%A5-tablet/td-p/113562

Mit svar var sikkert ikke til nogen hjælp, men hvis ingen andre har et bedre svar, kunne du prøve at søge i forum på "Android Tablet"

Hej Starter

Det er ikke tilladt at bumpe alle de tråde hvor du har pastet det samme indlæg.

Og så er der ingen grund til at 9 forskælige brugere forsøger at give dig et svar i hver af de tråde du har spammet. Derfor har jeg nu samlet dem til din egen tråd.

Jeg har indberettet din tråd til administratoren for dette kundeforum. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej starter

Du skal vide, at du har overtrådt reglerne her på TDC kunde til kunde forum og hvis det gentager sig, bliver du bortvist i 14 dage første gang og sker det endnu engang, for altid.

Jeg kan godt forstå, du er frustreret og vil "gøre noget". Men jeg forstår ikke, at dette "noget" er at genere andre kunder, fremfor at selv at starte en tråd!!

Det er ikke i orden og slet og ret chikane!

Hej Starter.

TDC play skal virke på Android Tablets - også dem der ikke har simkort - det er vi mange der har fået oplyst af TDC. Så du behøver ikke at kigge på hjemmesider hos TDC for at få det bekræftet.

Problemet er at TDC ikke kan få det til at fungere. De lovede en løsning i 2013 - den kom ikke, og siden er de blevet total tavse.

Der kommer IKKE en løsning. App'en virker fint på Apple produkter og på Android tablets med sim. Os der falder udenfor gider de ikke at bruge tid på. Hvis de stadig arbejdede på en løsning, havde de selvfølgelig meddelt det.

Om vi vil finde os i det?? Tja hvad kan vi gøre. Vi kan skrotte TDC - men det tror jeg nu ikke ryster TDC...

Hej Patrick. (TDC Forum administrator)

Kan du ikke give os allesammen en update omkring TDC play (musikdelen) på Android tablet uden simkort.

Sidst TDC valgte at deltage i debatten fik vi lovning på en løsning i 2013. Den kom ikke. Hvor står vi nu?

Hej igen... Nej der er ikke simkort i min Samsung Tabs.

Men TDC lover og lover at det vil komme til at virke. De venter baaaaare liiiiige på den nye version.

Hvor længe vil vi finde os i at vente...???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

starter har fået 14 dages bordvisning.

Der blev bumpet efter beskeden om at stoppe var givet.

Når starter er tilbage den 3/3 2014, vil snoren være meget kort!

Dette er et bruger til bruger forum. Det er helt i orden at være ærgelig over at tingene ikke virker - og også at give udtryk for dette. Men det skal ikke gå ud over andre brugere!

Så hvis man vil være hånlig overfor en administrator, eller overfor TDC produkter, skal man starte sin egen tråd, ikke gøre det i andre menneskers tråde.

Der er nogle, som godt forstår præmissen  herinde og de skal ikke generes af dem, som ikke forstår det!

Da jeg lige har fået home trio 18.2 og ikke har haft problemer med play app før, er jeg helt ny på forum, så jeg er ikke klar over, om jeg lige nu " bumper " never mind til sagen.
Jeg kan bekræfte, at yousee app virker på min Samsung 10.1 2014 både ude og hjemme. Men tdc play virker ikke, selvom der er simkort isat. Nexus 7 virker fint med tdc play, selvom det er en tablet, og selv en htc wildfire kan afspille tv, godt nok kun med lyd, men det er vist grundet kapacitet i wilfire. Det undrer mig, at tdc ikke kan få play til at virke, da jeg i tdcbutikken kunne se, at ved pulten for demonstration af mulighederne i tdc/yousee lå 2 samsung tablets. Jeg kunne godt nok ikke få dem til at virke, men gik ud fra at det var på grund af abonnement. Det skal tjekkes ved lejlighed. Som afslutning kan jeg bemærke, at tv2play app har samme udfordringer med samsung enheder
Hej Patrik/TDC

Selvfølgelig skal man ikke spamme, men det er jo et klart udtryk for frustration, og alt Starter har fået ud af det er at blive smidt ud af forum.

Når nu TDC åbenbart læser dette deres eget forum, hvorfor kan vi så ikke få en klar udmelding.

Som bruger føler man sig snydt og misledt når skidtet ikke virker, man får villedende eller fejlagtige oplysninger....eller ....at der slet ikke kommer nogen respons fra leverandøren.

Hvis TDC vælger ikke at løse problemet, eller det skyldes politiske/penge årsager, så stå dog frem og sig det.

Hvis I har udviklings problemer, så kom dog i dialog med jeres brugere - det er os der er frustrede.

Dette spørgsmål med android tablets uden sim kort, og manglende mulighed for at kunne afspille musik kan vel løses på flere måder. I kunne f.eks. åbne op så man kan afspille via play.tdc.dk i stedet for at bruge app'en.

Hvis noget ikke virker, gør det kun situationen værre ved ikke at oplyse derom.

Patrik, det ville klæde dig godt at melde ud at du vil komme tilbage med et svar, istedet for fuldstændig at ignorere problemet.

Mvh

Kristian

Hej Kristian

Frustration???   Ja du kan så sandelig tro at jeg var frustreret  over at flytte de mange ens indlæg spredt ud over hele forum og til EEN tråd, så jeg tror ikke lige jeg er ening i den forundring over at starten blev smidt ud.

/t5/TDC-Play/PLAY-VIRKER-IKKE-P%C3%85-ANDROID-quot-TABS-quot/m-p/136975#M7230

Hvis ikke der er noget nyt med den app til din tab, så hjælper det vel ikke at en moderator fortæller dig det.

Så ville det da være bedre, hvis du prøvede at råbe play_teamet op. Det er dem der reelt ved hvad der foregår, og dem der bestemmer hvad de vil fortælle eller hvad de ikke vil fortælle..

Jeg er også dødhamrende træt af, at de ikke kommer på banen, men jeg og du kan ikke gøre andet en at forsøge at råbe dem op, og det gør vi ihvertfald ikke ved at paste det samme indlæg ind i  mange tråde på forum. Så kan det nemlig ikke undgås at nogen bliver rigtig sure.

Jeg vil prøve om jeg kan skaffe et svar til jer, men vil bestemt ikke love jer noget. 

Vender tilbage (Tidlligst om en uge)  men skriv gerne en pm til mig hvis jeg skulle have "syltet" jeres tråd.

Hej MajaH.

Nu ved jeg ikke hvilke beføjelser du har som Superbruger, men hvis du på en eller anden på kan få play teamet til at komme med en status på problemet med musikdelen på TDC play på enheder uden simkort - så er vi mange der vil være dig taknemmelig :-)

Der er virkelig mange tråde under TDC play der omhandler dette problem. Hvis det lykkes dig at få en udmelding fra TDC, vil du så ikke være sød at publicere dit svar på nedenstående tråde. Der sidder rigtig mange frustrede kunder rundt om i landet:

"Tdc play musik på tablet"

"Problem med Play i Mit TDC på Android tablet uden SIM"

"Android app på Wifi tablet"

"TDC app til Android kræver den SIM-kort"

"Problemer med TDC Play på Samsung Galaxy tab"

"TDC play på nexus 10"

"Det nye TDC play"

......dette er kun et udpluk af tråde der omhandler dette problem.

Held og lykke Maja - tror du er vores eneste håb ;-)

Jeg kan ikke få svar fra TDC om hvornår det kommer til at virke - så nu har jeg stoppet mit tele-abonnement og fundet et andet. dog uden musik. og så 50 kr. billigere pr. måned.

Nu gider jeg ikke vente længere.

TDC er ikke til at stikke i - så nu har jeg opsagt mit abonnement. Jeg gider ikke vente længere.

Hej Starter - Jeg kan godt forstå, du har opsagt dit abonnement.

------------------

Sjønne1  - Der er info om hvad en superbruger er i dette indlæg

/t5/Om-TDC-Forum/Superbrugere-og-Rangsystemet/m-p/123206#M22

Jeg har ikke så mange flere beføjelser end alle andre brugere, men jeg har den mulighed, at jeg i det lukkede rum, kan forsøge at råbe play_Teamet op med et indlæg, som ikke kan misforstås.  Jeg skrev i Tirsdags den 4.  marts at jeg tidligst ville vende tilbage 8 dage fra den dato.  Det er Tirsdag d. 11.  

Jeg ved at der er mange i hele konsernen, som  vil have dem i tale, og at de er 8 dage om at svare, HVIS de svarer.   Derfor er jeg nød til at vente på, at de forhåbentlig ser mit indlæg, før jeg bliver sur

Jeg har ikke glemt jer, men jeg har heller ikke lovet noget - vel?

Derfor synes jeg det er helt i orden, at Starter har opsagt sit abonnement.

Vender tilbage i næste uge med svar på om jeg har hørt noget eller ikke..

Meget nemt at smide en bruger ud i stedet for at svare vedkommende....jeg er også rigtigt træt af at man ik kan bruge tdc play på tablet ...vi har både vores mobiler og home trio hos tdc så hvis i ikke snart får det til at virke opsiger vi hele lortet

hilsen Brian

Brian  - jeg er kunde som du og jeg vil ikke finde mig i dit sprog.

Jeg synes simpelhen du ikke kan være bekendt at skrive sådan et indlæg, så længe du ikke ved om jeg kan svare på jeres spørgsmål. Dit indlæg giver mig bestemt ikke lyst til at hjælpe overhovedet.  Gal humørikon

Undskyld men er bare træt af at man betaler for noget der ik virker ...kan du svare på hvornår der kommer en opdatering til tdc play

Tak - Undskyldning modtaget   Glad humørikon - Jeg forstår godt din frustration. Men nej jeg ved det ikke, men HVIS jeg hører noget i den i kommende uge, skal jeg nok give besked.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)