PLAY til Symbian

• cbk
  • 0 kommentarer
Hvornår bliver det muligt at få adgang til Play App på Symbiansystemet fx som Nokia N8 bruger? Så kunne den blive en rigtig smartphone.

vh

CBK

18 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey CBK

Tak for interessen for Play App. Det er noteret at der er en voksende interesse for symbian OS og dét er spændende.

Jeg kan desværre ikke blive mere konkret i dette forum.

Ha' en god weekend

C

Den venter jeg også på

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja jeg vil sige hvor flere platforme det kommer ud til, flere folkegrupper vil få glæde af det :-) så jeg håber da at det vil komme 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu har jeg også hentet en n8 ved tdc og så ville det da være dejligt at få det til symbian nu hvor nokia mange år frem vil support på symbian og give den flere funktioner, så ville jeg mene at tdc skulle få udviklet play til symbian

Omdømme 1

Hejsa tdc team ville bare høre om i har tænkt over det

Omdømme 2

Hey Knudsen

Udviklingsplaner bliver ikke meldt ud i et offentligt forum.

Solskinshilsen

C

PS: jeg troede du var til Android?

Omdømme 1

Hej Chriz

Jo er jeg også men har fået en n8 under vingerne, så ville da høre af :-) 

Hej TDC folks

Forretningshemmeligheder - ja hvad kan vi forbrugere bruge det til????

Måske vil jeg ikke købe Nokia næste gang - eller måske finder jeg en anden leverandør.

mvh.

cbk

Omdømme 2

hey cbk

Nokia er jo en af de platforme hvor den eksisterende løsning med fast track fungerer, så det er jo ikke fordi du som forbruger ikke kan få masser af musik på din mobil til afspilning offline og med egne playlister.

Solskinshilsen

C

Men i må da kunne fortælle os om det er noget i arbejder på eller ikke!! Det kan da ikke være så svært? Hvis ikke burde i informere os om det når man køber en N8.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

det ved jeg ikke om TDC skulle informare om at der ikke er en play app til nokia, play kan jo fint bruges på symbian telefoner.

på symbian har du faktisk flere muligheder end på android.

du kan gå ind på m.tdc.dk/play og hente musik derekte til din telefon.

du kan gå ind på http://tdc.dk/play og få tilsendt et link til at hente musikken på din mobil.

og du kan igen gå ind på http://tdc.dk/play og tilmælde dig fast track og hente musik igennem din computer og så ligge det over på telefonen.

hvor på android har du kun de 2 muligheder, at bruge Appen, eller hente musikken fra m.tdc.dk/Play, og så er der endag problemer med at forny licenserne når du henter fra Play mobilsiden. så du har reelt kun den ene mulighed med android telefoner.

jeg synes istedet for at brokke dig over at der ikke endnu er en app til din telefon, at du skal glæde dig over de muligheder du har for at bruge musik, og at der muligvis er en App på vej til dig også.

og så skal du også huske at play app'en kun reklameret med til android telefoner, der er aldirg i nogen reklamer, eller på TDCs play side, eller TDC hoved side blevet anoceret med en symbian app

Omdømme 2

Hey freemann

Der kommer ikke udmeldinger om nye produkter før de er så langt fremme at de er på vej ud til slutbrugeren. Kan forudse en storm af utilfredse kunder hvis et play-produkt blev en måned forsinket pga intern test eller 3. part og det var meldt ud allerede ved salg at det ville ske indenfor ganske kort tid.

Når det er sagt så har I en stemme, når I skriver i forum Glad humørikon

Solskinshilsen

C

Jeg har også købt N8 for ganske nylig i TDC butik. Det er først efter købet og i søgning efter relevante apps jeg er blevet bekendt med at Nokia er ved at forlade Symbian-platformen. Jeg kan se i forskellige andre debatfora at udviklere ikke er så interesserede i at bygge tjenester op, eller i hvert tilfælde forholder sig noget nølende. Det er selvfølgelig først og fremmest Nokias problem, eller måske mere Nokiabrugere, men som TDC kunde synes jeg da det kunne være interessant at vide om dette syn på Symbian også er TDC's. Hvis det altså forholder sig sådan at man fravælger at udvikle en Play app synes jeg da vi som kunder har en vis ret til at vide det, egentlig også i en købssituation.

Venlig hilsen Overgaard

Omdømme 2

Hey Overgaard

Der er mange holdninger til hvilken spor Play udviklingen skal følge - og vi melder ikke noget ud før det er parat på hylden netop for ikke at skuffe nogen.

Med din N8 har du jo allerede adgang til TDC Play på wap portalen eller mulighed for masse download til din mobil via TDC Play web. Kein Hexeri. Ingen registrering eller download af app og den musik du henter ned spiller uanset hvor du er henne i verden. Det er muligt at det er PLay Mobil Old School - men det virker Glad humørikon

DBH

C

-skulle blot tro det kunne gøres smartere. Først skal man tjekke at telefonen ikke vælger et wlan og så skal man ramme og vente på play så skal man forsøge sig med søgeord og hver gang man skal vælge skal man forstørre og håbe at ramme rigtigt og frem og tilbage.

Jeg gik bare ud fra at nogle af disse ting blev nemmere ved at gå direkte.

Vh Karin

Omdømme 1

Noget nyt omkring Play til Nokia N8 Symbian Belle

Omdømme 2

Hey Belle/DK4

velkommen til TDC Forum.

Der er ikke aktuelle planer om at udvikle en Play app til Symbian.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)