Play - Streaming - Mac - iPhone

Jeg har netop fået fiber via TDC og følgebrevet siger at jeg har nu adgang til Play. Jeg har oprettet profil og logget in, men jeg kan ikke streame. Jeg bruger mac, bruger firefox og har downloaded (via TDC play) quick-time og WMV og kan læse her på forummet at jeg så burde jeg kunne streame (er godt klar over at jeg ikke kan downloade) - men jeg kan heller ikke streame (kun i 5 sek.). Underligt nok kan jeg se når jeg tester min opsætning at min browser ikke understøttes af TDC Play, men længere nede står der at jeg benytter Firefox 13.0.1 som er tilfredsstillende... hvordan fungerer det lige ? Jeg er ikke interesseret i at køre virtuelt Windows og er tilfreds med kun at streame...

En anden ting - der står på TDCs hjemmeside at man også kan få adgang til PLAY via sin smartphone (også iPhone), men når app´en er downloaded skal man logge ind med sit mobilnummer.... nu har jeg jo bare et fastnet som er knyttet til mit fiber abonnement...og dermed kan jeg så ikke modtage den sms som app´en siger den vil sende... min mobil har abonnement fra en anden udbyder end TDC, men det siger TDC website ikke noget om... der står jo at jeg har adgang når jeg er abonnent via Fiber og at det også skulle give adgang via mobil...

Knan nogen hjælpe ?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Connery

Tak for dit indlæg.

Streaming fra TDC Play burde virke på en Mac, jeg vil forslå dig at downloade Internet Explorer også se om du ikke kan streame i den browser.

Med hensyn til TDC Play på din mobiltelefon, så kræver det at du har et TDC mobil abonnement. HomeTrio’en giver kun adgang til TDC Play, på din computer og på dit Tv via TDC Tv App’en.

Håber det svare på dine spørgsmål Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Microsoft holdt op med at udvikle Explorer til Mac i 2005, så det er nok ikke en god ide at prøve den løsning

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)