Play stopper efter opdatering til android marshmallow

• 0 kommentarer
Har opdaget at numrene stopper efter 1-2 min. i tdc play efter opdatering til android marshmallow.

Det er det samme på 2 Samsung galaxy s6 edge plus mobiler. Er der en løsning?

Hilsen Ole

13 Kommentarer

Min S7 stopper også efter 1m53s uanset hvilket nummer der afspilles. Øv.

Fuldstændig det samme på min S7 med Android 6.0. Har til gengæld fundet yderligere ud af at den afspiller nøjagtig 1.42 af hvert nummer. I nogle tilfælde 1.53, men altid en af de to (plus minus et sekund). Hvis man forsøger at tvinge slideren forbi det punkt, hopper den selv rilbage og afspiller de sidste par sekunder og stopper så igen på 1.42
Ja. Jeg forsøgte også at få slideren forbi punktet, men oplever det samme.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Vi er opmærksomme på, at musikken kan stoppe midt i afspilningen på Samsung enheder, som er blevet opdateret til Android 6.0 Marchmallow.

Der bliver arbejdet på en løsning, og vi forventer, at fejlen bliver rettet snarest Glad humørikon

Det håber vi så sker snarest.

Hej TDC

Hvornår får vi TDC play tilbage på vores Samsung S7 modeller ?

Mvh

Jan Severin

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej SEV7

Hvis du er ramt af den samme fejl, som er beskrevet i tråden her, så har jeg ikke en tidshorisont for, hvornår fejlen bliver rettet, men det er fejlmeldt.

Det er rent ud sagt en r** irriterende som reelt gør TDC Play ubrugelig på i s6e. Stadig ikke nogen tidshorisont på en rettelse?
TDC tager sig rigtig god tid.

Det bliver spændende at se hvor stort kompensationsbeløbet for den manglende adgang til TDC play bliver?

Kunderne skal ved ikke betale for TDC's fejl.

Hej TDC

Som nyligt eks Telmore kunde, har jeg haft meget glæde af Telmore play appen, som i mine øjne er 100 % identisk med TDC play appen. Har Telmore kunder det samme problem som TDC, eller kunne der være en løsning finde der. Og sender i en service info når problemet er løst?
Hej TDC
Nu spiller musikken igen på Galaxy S7 ☺ men hvordan kommer man til menuen indstillinger ? Knappen på S4 hvor man finder den, bruges til at lukke eller skifte mellem apps på S7.. Er der en løsning jeg ikke har fundet, så tak
Lige en rettelse.. Det virker til at galaxy s7 kun afspiller 2 numre hvorefter der ikke sker mere før man logger på telefon igen.. starter så automatisk afspilningen af næste 2 numre? (Kan til tilsyneladende afspille lidt flere når man har hørt dem en gang)
Kan konstatere at det også gælder på Sony Xperia z3. Dette gør sig gældende på både tdc play og yousee play (app'en er jo også identisk.

Nå! der gået et par måneder yderligere og stadig ingen tidshorisont?!?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)