Play på radioen

Hej

Jeg hatr en radio fra INTERNATIONAL RECEIVER COMPANY model IKR1224WT som har indbygget TDC PLAY.

Jeg har tidligerer kunnet logge ind med mit TDC PLAY login og hørt mine playlister, dette kan jeg ikke mere, den skriver at brugernavn og login ikke er korrekt. Den nyeste software er hentet

Med venlig hilsen

Jan Kofod

2 Kommentarer

Hej Jan

Dette problem har stået på siden juni måned i år. Jeg og adskillige andre, har samme problem som dig. Fejlen ligger hos TDC, da de har ændret noget i deres bagvedliggende systemer.
Jeg har haft løbende dialog med IRC, og de har fejlmeldt dette adskillige gange, men indtil videre er det desværre ikke blevet priorieret af TDC. De forstår simpelthen ikke problemet.
Selvom man har installeret den seneste firmware til IKR1224WT, så er det ikke der fejlen ligger.

Lige nu er der desværre kun at forsøge at være tilmodig. Som sagt, er der mange som har ventet siden i sommers på en fejlretning.

Jeg kan kun anbefale at du også skriver til IRC på deres facebook side, da de så kan forsøge at "presse" på fra deres side.

/Lars S.

Angående Tdc play på ikr 1224wt.

Hvorfor kommer Tdc ikke med et svar på dette problem, det er da utroligt at de kan lave om på systemet og så overhovedet ikke giver en tid på hvornår de har løst dette problem. Det er ikke første gang vi har bøvl med denne radio og hvergang har det været Tdc som er den skyldige, har haft radioen i 4 år nu, og når den har virket så er det rart at kunne afspille på radioen istedet fr at skulle rigge til med pc,en.

Så kom nu ud af busken og giv en ordentlig orientering til os brugere.

ppe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P