Play på iPhone App ikke opdateret i laaang tid...

Hej med jer,

For det meste lytter jeg til min musik igennem Musik app'en i iPhone - men på det seneste har jeg afprøvet Spotify til iPhone, og synes det er lækkert at kan kan finde den nye musik direkte på mobilen. Men da det jo ikke er gratis i mere en 2 uger, tænkte jeg at jeg skal kigge lidt nærmere på TDP Play App'en som jeg installerede engang i sommer.

Til min overraskelse så er det stadig de albums der var 'hotte' dengang der står i App'en - og ikke de albums der er hotte idag. Jeg kan godt søge frem til de allernyese numre - men de står ikke på forsiden.

Hvordan/ hvornår opfriskes forsiden i app'en?

vh Morten[i]

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Veisfeld

TDC Play appen opdatere automatisk med nye album. Hvis din stadig viser albums fra i sommers, vil jeg anbefale dig, at opdatere den via iTunes, eller helt afinstallere og installere den igen.

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

Hej Morten,

jeg har samme udfordring. 

Forsiden opdaterer ikke automatisk, så albums og sange på forsiden er gamle.

Jeg forsøgte for nogen tid siden at reinstallerede applikationen - det virkede midlertidigt - de nyeste albums og sange kom på forsiden - men her et par måneder efter er det stadig den samme forside.

Opdateringen af forsiden foregår åbenbart ikke automatisk..... jeg har set andre Apple brugere som dagligt opdateringer på forsiden...

mvh

Lars

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

Der ligger en opdatering af app til godkendelse hos Apple som netop retter denne bug. hvor lang tid det tager at få den igennem kan vi desværre ikke sige. Indtil da er den eneste løsning at afinstallere app og installere den igen.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)