Play på Iphone

Nu må der snart ske noget med Play på Iphone. Det har taget uendelig lang tid at få det op og køre.

Er der noget ny i sagen??

11 Kommentarer

Ja det går alt alt for langsomt med appen til iPhoneTrist humørikon hvis man ser på konkuranterne som fx. Wimp så var den allerede klar da de annoncerede med musikken. Det er sørgeligt at vi skal vente så længe som TDC kunde ved danmarks største teleselvskab. Men men jeg har hørt noget om at den skulle komme i beta version her i Februar så det håber jeg da på! Blinkende humørikon

Hvor svært kan det være??????????? Når der er lavet et app til Android m.v. så kan det vel kun dreje sig om et par dage for at konfigurere det til iPhone. Se nu at komme i gang derinde!!!!!!!!!!!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det kan faktisk være rigtig svært.

sproget fra android er et helt andet end til Iphone.

Android bruger Android SDK som skrives i sproget Java men har sine egne Namespace hvor de forskellige telefon functioner ligger i.

derfor skal man hvis man vil lave et program skrevet til android om til et Iphone Program skal man skrive heleprogrammet om, det er et arbejde som tager rigtig langtid.

Men faktisk er Iphone App'en lavet men den venter på at blive godkændt af Apple, den sidsteudmælding jeg har hørt er at TDC stadig venter på at høre at den er blevet godkændt eller om den bliver godkændt.

Lyder rigtig godt. Tak for svaret

Det jeg fik at vide, da jeg købte min iPhone4 for et par måneder siden er, at det ikke vil komme til at ske.

PLAY er (lige som Wimp og andre lignende services) en direkte konkurrent til iTunes som jo er Apple's egen musiktjeneste.

Det er derfor nok ikke ret sansynligt at de vil godkende TDC's PLAY til iPhone...nogensinde!

Lyder desværre meget sandsynligt, men man kan jo håbe at apple kan indse, at de tjerner penge nok på alt deres øvrige gear og godkender Play appen, for på iTunes koster det jo at downloade.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle

Jeg blander mig lige. Er næsten svært at lade være, når tonen blev så fornuftig.

Play på iPhone? 

I kan allerede nu hente en app til iPhone: Homedisk. Med den kan man få adgang til sin back up, eller disken, når man er hjemme. Så langt så godt.

miela1 har ret i, at det kan være anderledes at programmere til de forskellige platforme. Men jeg vil antage at det kan klares, uden de store forsinkelser. Vi skal mere kikke på, at Apple skal godkende alle app's som lægges ud til iPhone. De er rimeligt facistiske i forhold til, hvad de godkender, har bl.a fået Ekstra Bladet til at lave en smæde kampagne imod Apple' Store.

Men som I selv er inde på, så har andre med gratis musik, fået deres App's godkendt.

Så vi skal ikke give op. Men vente tålmodigt. Jeg syntes det er et rigtigt godt tegn, at der er kommet en app til Android. Tålmodighed.

Jeg skriver jo hverken eller, for jeg ved ingenting. Men jeg kan gætte med som I kan.

Og mit gæt er vel lige så kvalificeret som alle andres, ikke?  Glad humørikon

Hilsen

Nu er der jo noget der hedder WIMP.... de kører det show som TDC ikke kan eller vil....

prøv at se og tag ved lære jeg skifter til dem om 2 mdr når mit tdc ophøre JUHUUUUUU

Kan jeg godt forstå!!

men lig mærke til at det koster 99kr/md at bruge..

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Play iPhone App er at finde på iTunes. Læs mere her: /t5/Mobil/TDC-PLAY-app-til-iPhone/m-p/38205#M3711

DBH

C

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Ja der er nu kommet play til iphone, men som du skrev med wimp, så koster det 99 kr pr måned og det er så lige meget som du har tdc. telia, 3 eller telenor.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)