Svar

Play på IKR1224WTD?

• LHE
  • 0 kommentarer
Jeg har for nyligt købt en IRC internetradio type IKR1224WTD, som har et "Play" ikon, der endnu ikke er aktivt, der står blot noget om at jeg om kort tid kan afspille Play på min radio. Er der nogen der ved hvornår der kommer en softwareopdatering der gør programmet aktivt og hvordan kommer det til at virke, som på en Android telefon eller.........?

icon

Bedste svar af Chriz 1 august 2011, 14:12

Hey LHE

Godt at høre... Det er en lukket test, netop for ikke at forstyrre de øvrige funktioner på radioen. Men jeg skriver hvis der bliver aftalt en større beta på dansk grund.

Men for at svare på dine spørgsmål: ja det er en automatisk opdatering der kommer og ikonet skifter til aktivt, når funktionen er opdateret.

Jeg håber du bliver glad for din radio Glad humørikon

DBH

C

Se original

27 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey LHE

Det er rigtigt at der kommer en software opdatering som gør at radioen vil opføre sig som en playkanal. Du kan stort set det samme som på mobilapps - blot er der ikke tilbagesynk af de playlister du afspiller på radioen til web.

Det bliver en glidende lancering - ved ikke helt hovrnår den kommer, da den stadigvæk er i test.

DBH

C

Hvis I mangler en testperson, melder jeg mig frivilligt! Kan jeg sætte IKR1224WTD til at modtage opdateringer automatisk, og bliver "Play" ikonen så en anden farve når den bliver aktiv?

Omdømme 2

Hey LHE

Godt at høre... Det er en lukket test, netop for ikke at forstyrre de øvrige funktioner på radioen. Men jeg skriver hvis der bliver aftalt en større beta på dansk grund.

Men for at svare på dine spørgsmål: ja det er en automatisk opdatering der kommer og ikonet skifter til aktivt, når funktionen er opdateret.

Jeg håber du bliver glad for din radio Glad humørikon

DBH

C

Jeg har netop også købt en IKR1224WT.  Jeg kan desværre ikke for den til fungerer sammen med TDC-play via en TDC Homedisk.  TDC-butikken oplyste at dette var muligt. Har I nogen erfaring med dette.

/Søren

Hej,

Jeg har også købt i dag den samme radio men ikonet TDC PLAY findes ikke på displayen. Hvad skyldes det?

Anden problem er at jeg kan ikke få musiken fra min PC gennem WMP. Der forekommer tekst "Ingen UPnP-service" på displayen. Har du nogle forslag???

Senti

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Senti

Det er noget med at man i WMP skal vælge at enheden må få adgang.

Her er en vejledning til PS3, men det burde give samme resultat:

1.  Click on Options
     2.  Click on Library
     3.  Click on Configure Sharing and if things worked properly, you should see an "Unknown Device" Icon.
     4.  Highlight the Icon and do "allow", and do what ever else you feel necessary, such as customize, or right click the Icon for additional properties.

I ovenstående er "Unknown Device" jo så PS3'en, mens radioen sandsynligvis vil stå med et navn.
Og vær i øvrigt opmærksom på, at du ikke har en firewall, der blokerer for mere end den skal.

Håber det kan hjælpe dig.

Det med at Play ikke står der, tør jeg ikke svare på, men vent i første omgang og se om den selv retter op på det, ellers skriv gerne tilabge.

Vh.
Rasmus - TDC
Jeg fandt god hjælp til opsætningen via et par danske videoklip på youtube bla. ang. opsætning af WMP og angående den generelle brug af IKR1224WTD.

I et videoklip om søstermodellen IKR1217 bliver WMP opsætningen gennemgået (vist nok for en XP, men det er næsten det samme i Win7). Ved ikke om man må linke her men prøver: http://www.youtube.com/watch?v=elvQ_2hc9L0, ellers prøv at søge på teksten "Installation og gennemgang af IRC-ADP1217WIFID".

Gennemgang af IKR1224WTD findes på http://www.youtube.com/watch?v=_ZmR1reboQg&feature=related, ellers søg på teksten "IRC Touch IP Radio" inde på youtube.

Jeg tror du kan finde svar på nogle af dine spørgsmål i videoklippene.

Mvh LHE.

Hej Rasmus,

Tak for din svar.

Min radio kan god spile fra Internettet, men jeg kan stadigvæk ikke få forbindelsen med WMP.

Når jeg klikker på "Configure Sharing", er der ikke noget navn eller noget andet end mulighed for at vælge "Share my media". Når det er valgt sker der ikke noget. Efter søgning, kommer der det samme igen og igen.

DVS,WMP kan ikke få forbindelse med radioen.

Jeg har prøvet at pile i min Firewall, og også i Firewall af ESET Smart Security anti virus program, men uden held.

Har du noget andre foslag?

MVH

Senti

Jeg har også anskaffet mig denne radio - her er der heller ingen ikon med TDC play. På en pressemeddelse fra TDC skriver de at det vil være aktivt fra 1 aug. Men fra IRC skriver de midt sep. Min står til automatisk opdat. og når jeg henter den nyeste opdat. skriver den at jeg har den nyeste, så det er vel bare at vente lidt endnu, så vi må væbne os med tålmodighed.

ppe.

Jeg har også lige anskaffet mig en IKR1224 (uden Play ikon)

Hvad er forskellen på en IKR1224WT og en IKR1224WTD. I Tdc´s tilbudsavis står der IKR1224WTD men den jeg har fået udleveret hedder IKR1224WT.

dp

Hej DP.

Når jeg kigger på hjemmesiden for disse IKR1224 så kan jeg ikke se eller finde nogen forskel - her er et link til IRC´s hjemmeside, så kan du kigge her.

Fik besked fra TDC den anden dag om at de måske var klar i midt september, det er også hvad IRC selv siger - der var åbenbart fejl i softwaren, så vi må vente.

ppe

Hej DP.

glemte lige linket.

http://www.internationalreceivercompany.com/

ppe.

Omdømme 2

Hejsa

Jeg har lige haft kontakt til GizmoLink, for at få afklaret jeres spørgsmål til radioen.

Det viser sig at radioen hedder IKR1224WT, altså uden et "D" til sidst, grunden er at den er oprettet forkert i vores system, så der eksisterer med andre ord ikke en model der hedder IKR1224WTD.

Mht. Play på IKR1224WT, vil der komme et ikon på radioen der hedder Play, når det lanceres.

Og uden at I må hænge mig op på det, forventer vi at have Play klar inden for et par uger.

Vh.

Rasmus - TDC

Er den klar til Play nu (28/9)?

Omdømme 2

Hej jjblues

Jeg tør ikke sige så meget lige nu, for der testes stadig, så "snart" forhåbentligt.

Jeg skal nok vende tilbage, hvis jeg når at høre noget, inden det går live.

Vh.

Rasmus - TDC

Hmmm - jeg havde faktisk tænkt mig at gå i TDC-butikken og købe een i dag, men dit "forhåbnentlig" gør mig lidt usikker på dispositionen. Er PLAY blevert bragt til at fungere på nogle af de andre, tidligere IRC-modeller?

Hmm - det trækker noget ud.... Jeg har anskaffet radioen og den er i sig selv jo meget lækker, men formålet med anskaffelsen var jo at nyde godt af TDC-play featuren. Har nogen mon lovet mere end de kan holde, eller er der håb forude (i overskuelig tid)?

Er der planer om at frigive softwaren ?  Rygterne siger at det fungerer fint ?

Hej.

Fik en mail fra Thomas Schwartz ( IKR ) i sidste uge og der testes åbenbart stadig, men han siger på deres hjemmeside det vil være her i november, så nu skal der til at komme fart på da det jo er ved at være på det sidste. Vi har efterhånden haft meget stor tålmodighed os som har købt dette produkt.

ppe.

Omdømme 2

Hej

Jeg har desværre knapt så gode nyheder.

Vi er stødt på nogle udfordringer, som gør, at det nu er tvivlsomt, om vi kan levere Play til radioerne som ellers forventet. Gør det, at du ikke længere er tilfreds med produktet, kan du få pengene tilbage i TDC Butik mod forevisning af købskvittering.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rabo.

Nu har jeg lige modtaget en mail fra Thomas ( IRC ) og han skriver - mon ikke der kommer en snarlig løsning, som jeg forstod det fra jer i tidligere mail, så var i færdige og det kun var IRC som i ventede på, har i endeligt sagt at det er slut og i ikke vil levere omtalte Tdc play til radioen, for så er det jo IRC som er stopklodsen? kan vi ikke få en endelig udmelding om det er slut eller ej.

ppe.

Omdømme 2

Hej ppe

Jeg kan i øjeblikket ikke give en mere præcis udmeldnig, end det jeg skrev ovenfor.

Så snart jeg kan skrive noget mere specifikt, vender jeg tilbage.

Vh.

Rasmus - TDC

Det var da forbandet ærgerligt - men måske for godt til at være sandt?

BTW -er dette her så et falsum?

http://www.facebook.com/photo.php?v=10150259807734403&set=vb.224382780923556&type=2&theater

Omdømme 2

Rasmus og jeg kan ikke gå ind i detaljer omkring årsagen til hvorfor softwaren ikke er releaset. Det er uprofessionelt at en leverandør vælger at kommunikere direkte med slutbrugere, når vi ikke har muligheden for det. Jeg har tidligere skrevet at vi har afsluttet test, så det er intet falsum at der udviklet en Play app til radioen.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)