Svar

Play på HTC

Jeg får meget ofte den besked "nummeret kan desværre ikke afspilles" når jeg vil høre musik via alm telfonnet på min smartphone. Når telefonen er på trådløs net får jeg derimod praktisk taget aldring den melding. Havde mistanke om at dækningen ikke var hurtig nok men for nogle dage siden fik jeg >den glædelige meddelelse at hastigheden er øget betragteligt< uden det har haft nogen effekt.

Er der andre der har samme oplevelse og nogen der ved om jeg gør et eller andet forkert?

icon

Bedste svar af Chriz 13 maj 2011, 14:53

HTC Desire er et smertens barn. Afvent systemopdateringen til 2.3 som er lovet her i Q2. Den vil løse de problemer du har. Det har intet med netværk eller musikfilerne at gøre. Det er softwaren der slår knuder.

DBH

C

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey rocketman

Meget interessant. Hvilken HTC har du?

Kan jeg få dig til at lave en test? Prøv afspilning af et af de numre som du allerede hentet ned som du kan se fejler på 3G - og nu prøve at afspille det på wifi. Det kan skyldes at den fil du har hentet ned og som app forsøger at afspille lokalt har en fejl og derfor bliver ved med at spille denne fil. Ved at slette den lokale cache kan filen hentes ned på ny.

På forhånd tak for svar

C

hmmm åbentbart problemer med at få teksten med, prøver lige igen.

Det er en Desire jeg har og den test du omtaler har jeg i princippet prøvet flere gange, nemlig hvis jeg er i haven og vil høre et nummer og får den meddelelse at nummeret ikke kan afspilles og derefter går ind i huset og bliver logget på wifi og spiller det samme nummer så afspiller det fint.

Der er ikke noget fast mønster i det for nogen gange virker det og andre gange skal man lige prøve til et par gange så begynder det at spille men alt alt for ofte virker det ikke

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

HTC Desire er et smertens barn. Afvent systemopdateringen til 2.3 som er lovet her i Q2. Den vil løse de problemer du har. Det har intet med netværk eller musikfilerne at gøre. Det er softwaren der slår knuder.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)