PLAY på Android smartphone

• GEK
  • 0 kommentarer
Jeg har mobilabonnement hos TDC ( samt Home duo).

Jeg har en android  (ver. 2.3.4) smartphone: Samsung Galaxy R, GT-I9103. Jeg forsøger at afspille fra PLAY, men der afbrydes efter 2.02..   min. Jeg har været i to telebutikker samt talt med "kundeservice" som gav mig monopolforklaringen: Vi har ikke godkendt.....osv. Det var der ingen oplysning om, da abonnementet var på tale. Er konklusionen at TDC PLAY ikke understøtter android generelt, men kun de telefoner som TDC forhandler, eller hvordan skal jeg tolke det.

Måske er det en betjeningsfejl hos mig og TDC ekspedienterne i de to butikker. Så fortæl mig hvordan udfordringen løses.

venlig hilsen

GEK

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej GEK

Det kan være dette link kan afhjælpe dit problem.

Se link: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=27000&type=help&ssols

Eller dette: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&page=app&article_id=27785

Held og lykke.

hilsen Bente

Jeg har prøvet at afspille nogle numre med "flyveren". De stopper også. Jeg synes ikke beskrivelserne dækker mit problem

Venlig hilsen

GEK

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

hey GEK

hvilken Android app har du hentet ned? Den seneste Play app hedder 1.5 (build 32035) - ellers vil jeg anbefale at du henter Mit TDC app ned. Her er der også inkluderet Play.

Der er en positiv liste over de mobiler som du kan forvente at få support på: tdc.dk/musikmobil i TDC regi. Som regel vil din android virke selv om den ikke er på listen - det kan dog ske at der er afvigelser i software som ikke er en del af den generelle android specifikation. Det er bl.a. det vi kan se med Ice cream opdateringen (4.03)

DBH

C

Hej Chriz

Du svarer det samme som de to telebutiksmedarbejdere samt kundeservicemedarbejderen som jeg har haft kontakt med, bortset fra at jeg ikke tidligere har hørt om Ice Cream. Jeg har prøvet begge apps indenfor den seneste uge, og de virker ca ens.

Er konklusionen, at TDC sælger mobilabonnementer med TDC Play funktionen, og derefter fralægger sig ansvaret for om den virker?

mvh. GEK

Omdømme 2

hey GEK

De mobiler der er på tdc.dk/musikmobil er testet med TDC Play, da de også kan købes gennem TDC butik og vi har mulighed for at lave fejlretning på i de tilfælde der er software opdateringer. Som regel vil apps virke på andre mobiler også, men vi har bare ikke chance for at dække alle terminaler der er på makedet.

C

Samme her. Samsung Galaxy R (Z), GT-I9103 og 2:03, nogle gange 2:06 og nogle få gange ingen problemer. Humørikon frustreret

Konklusionen må være; skift abonnement og brug de penge du sparer dér til at shoppe Spotify eller Wimp.

Eller skift telefon.Humørikon griner højt 

Vi finder nok aldrig ud af om det er Samsung, som har sjusket, eller om TDC kunne have lavet en mindre kræsen app.

Omdømme 2

Hey Ottop

Det er stadigvæk den generel opdatering af Android OS, hvor det er en kombination af styresystem og handset leverendør der skal på banen. Hvis du skriver hvilken version af styresystem du har kan jeg checke om vi har en ny status...

Bemærk at den seneste version af Play app er inkluderet i Mit TDC

DBH

C

Hej Chriz,

Jeg kører MitTDC 1.0.2, Android 2.3.4 og som nævnt Samsung Galaxy R GT-I9103.

I forlængelse af mit sidste oplæg gik jeg så den tunge vej ud og afprøvede Wimp og Spotify.

Det spændende er, at Wimp har samme problem. 90-95% af alle streamede musiknumre afbrydes efter 2 minutter uanset om det er Wifi eller 3G. Eneste forskel er, at det sker efter ved tiden 1:59 i stedet for Plays 2:03.

Spotify fungerer uden afbrydelser (Der skal man så bare hoste op til et solidt dataabonnement).

Så som svar på mit eget spørgsmål "om det er Samsung, som har sjusket, eller om TDC kunne have lavet en mindre kræsen app." - lader svaret til at være "både og".

Jeg håber på en lovende status. Hvis det afhænger af, om der kommer ICS til Galaxy R, er udsigterne da vist desværre ikke så lyse.Trist humørikon

mvh Otto

En kunde der gerne vil blive

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)