Svar

Play og DRM


Af en eller anden årsag kan jeg ikke høre eller hente musik fra Play på grund af en fejl i drm-licensen.

 

Jeg har fulgt råd fra tdc.dk men det har ikke hjulpet, hvad gør jeg ???

icon

Bedste svar af Martin12 8 september 2010, 14:33

Hej Midgaardsorm

Tak fordi du har valgt at benytte TDC Forum.

Der er flere former for fejl, omkring DRM licensen.

Som ofte, når der er fejl med DRM licensen, kan det løses ved gennemgang af disse 2 vejledninger.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20517&type=help

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25194&type=help

Lykkes det ikke at fjerne fejlen, kan man fejlmelde sin Playlogin, med denne formular. Her vil vi tage kontakt tilbage via mail, for videre fejlsøgning. http://erhverv.tdc.dk/form/index.php?id=326

Venlig hilsen

TDC Moderator

Martin alias strellev

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Trist humørikon

Hej

Det problem kender jeg godt. Havde fat i 3 medarbejdere fra TDC, som gjorde alt hvad de kunne for at hjælpe mig.

Desværre kunne de ikke, sagde jeg skulle kontakte Microsoft. Microsoft sendte mig nøjagtig det samme Link, som TDC havde givet mig, så det hjalp ikke.

Ringede så til Microsoft, fik en tekniker, som fik fjernkontrol over min computer, yes tænkte jeg, nu kører det snart, ha nej det kunne han ikke finde ud af. Fik heldigvis hjælp af min svigersøn, så jeg er glad igen.

Hilsen bbs

ps. er ked af at jeg ikke kan hjælpe dig.

Hej

Jeg har også haft en kammerat med samme problem.. Vi fik det i fællesskab løst, men det er efterhånden en rum tid siden..

Jeg vil mægtig gerne prøve at give noget feedback om hvorledes vi gjorde det..

Jeg går udfra vi snakker om EI - internet explorer.. Dette blev udført på en windows 7 computer.

1, Åben IE

2, Tryk på funktioner, oppe i højre hjørne

3, Vælg fanebladet Generelt

4, Brug funktionen Slet ved browserdata, hvilket fjerner dine browserindstillinger samt cookies med mere.. Gør opmærk som på at dette kan slette nogle af dine tidligere personlige indstillinger i IE..

Jeg mindes det var sådan vi fixede problemet!

Mvh

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 

Alt det der har jeg også prøvet, manden fra Microsoft prøvede det samme, men det hjalp ikke.

Min svigersøn gik in og slettede nogle af alle de opdateringer, som jeg havde fået via TDC og Microsoft.

Hvad han ellers lavede ved jeg desværre ikke.

Jeg blev også guidet ind på et eller andet forum på TDC. Der kunne jeg heller ikke få hjælp, men jeg kunne se at mange havde det samme problem som mig.

Hilsen bbs

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Midgaardsorm

Tak fordi du har valgt at benytte TDC Forum.

Der er flere former for fejl, omkring DRM licensen.

Som ofte, når der er fejl med DRM licensen, kan det løses ved gennemgang af disse 2 vejledninger.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20517&type=help

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25194&type=help

Lykkes det ikke at fjerne fejlen, kan man fejlmelde sin Playlogin, med denne formular. Her vil vi tage kontakt tilbage via mail, for videre fejlsøgning. http://erhverv.tdc.dk/form/index.php?id=326

Venlig hilsen

TDC Moderator

Martin alias strellev

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Der er en ny og forenkelt vejledning her på de aktuelle licensproblemer: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=26074&type=help

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Glad humørikon

Hej alle sammen

Det er godt i forsøger at hjælpe alle dem, der har svært ved at få TDC PLAY til at køre, den hjælp kunne jeg godt have brugt dengang, jeg havde et problem.

Mit køre optimalt, efter min svigersøn afhjalp mit problem. Jeg bruger TDC PLAY rigtig meget, og er så glad for det, kan jo hente alt det musik, der var moderne da jeg var ung (årgang 1951)

Venlig hilsen bbs

Hej!.

Jeg slås med samme problem som ovenstående nævnt. Vil derfor gerne følge de nævnte vejledninger. Desværre er alle tre link "døde"?

Mvh Withen

Hej Withen

At alle tre link er døde kan skyltes, at det er en meget gammel tråd du har fundet, og at siderne linkene peger på er forældede og derfor nedlagte.

Jeg syns du skal oprette en ny tråd med dit spørgsmål, så kan en anden bruger måske hjælpe dig, eller kan du finde en nyere tråd som er markeret msom løst?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)