Play musik på PC

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.

Hvis jeg downloader musik fra play og prøver at afspille det på min computer, popper den op og vil have jeg taster mit login da den skal fornye min licens. Derefter skriver den jeg ikke har adgang til Play. Har prøvet på en anden pc og der gør den det samme. Hvad er problemet ??

MVH

5 Kommentarer

Jeg mener at have læst at det er et problem som TDC har kæmpet med i flere måneder. Om de nogensinde får gjort noget ved det, ved jeg ikke, men krydser da fingre for det. Kender mange der sidder med samme problem som dig

Ja - du har helt ret jensenjensen

Hele denne tråd handler om det samme.

/t5/TDC-Play/Kan-ikke-afspille-downloaded-musik-i-Windows-Media-Player/m-p/151383#M8202

Jeg har selv problemer med afspilning af musik downloadet fra TDC Play. Først i marts begyndte problemerne i Windows 8.1, på min stationære pc, i det der poppede et vindue op med en linje hvor jeg skulle skrive brugerneavn og en linje hvor adgangskoden skulle skrives. Jeg udfyldt disse to linjer men resultatet var mildt sagt frustrerende da beskeden "Du har ikke PLAY-adgang" poppede op. Der er også installeret Windows 7 på pc´en (på en separat harddisk) men systemet hat fungeret rigtig godt. Så sent som torsdag 19/3 kunne musikkenafspilles i Windows 7, derefter var det heller ikke muligt at spille den der længere.   

På min nyindkøbte brugte bærbare pc har jeg installeret Windows 7, og heller ikke her kan den downloadede musik afspilles.

Det er stadig muligt at downloade musikken fra TDC Play, men det hjælper jo ingenting når den ikke kan afspilles :-(

Jeg har flere gange kontaktet TDC kundeservice og fik først på ugen at vide der ville gå seks arbejdsdage, før systemet så igen skulle fungere, MEN den holdt ikke for dagen efter komme en meget nedslående besked: nu ville der gå op til 50 (halvtreds) dage, før problemet var løst. 

Man betaler åbenbart for noget man ikke får, så et afslag i regningen burde egentlig være på sin plads.

I hvert fald kan man konstatere, at folkene der skal løse problemerne omkring afspilningen af den downloadede musik, ikke er ansat på akkord. (sarkasme kan forekomme)

ErikHjetting61

He jjensenjensen

Jeg tror ikke at problemet har været der i flere måneder, da jeg jævnligt har kunnet afspille downloadet musik fra TDC Play. Jeg har hele tiden kunnet både afspille på TDC Play´s forside, og har også hele tiden kunnet downloade musikken til f.eks. mappen "Musik", men problemet er når jeg vil afspille de downloadede filer, der kommer beskeden: Du har ikke PLAY-adgang. :-(

Jeg har både Windows Vista, Windows 7 og Windows 8.1. Problemet begyndte først i marts på Windows 8.1, sidenhen i Windows 7 på minstationære pc. På min nyindkøbte brugte bærbare pc der kører med Windows 7, har jeg ikke kunnet få til at afspille downloadet musik fra TDC Play, idet beskeden "Du har ikke PLAY-adgang" også popper op på skærmen her.

Idag 26/3 oplevede jeg noget sært; jeg havde downloadet en melodi 1. marts, samt nogle melodier 21. og 26. marts. i Windows Vista.

Tro det eller ej; jeg klikkede på melodien der var downloadet 1. marts, og ingen besked om at jeg ikke havde Play-adgang poppede op - derimod strømmede musikken ud af højttalerne.

Så prøvede jeg at klikke på nogle af de andre melodier, men der kom beskeden om at jeg ikke havde Play-adgang igen.

Dette kunne godt tyde på at der er opstået en fejl på TDC-Play først i marts.

Jeg ringede ind til TDC Kundeservice og fortalte dem om min oplevelse, for måske kan den være med til at løse gåden.

Kundeservicemedarbejderen ville sige det vidrere, men hun sagde også, at jeg vil få slået 200 kr. af på næste regning, og det gør jo ikke noget. Derfor kan jeg kun opfordre alle brugere af TDC-Play, der oplever problemer med afspilning af downloadet musik fra DC-Play om at ringe, maile og skrive til TDC, for man betaler jo egentlig for noget man ikke får.       

Jeg har et arbejdsgiver betalt abonnement, og jeg oplever også at blive afkrævet bruger/kode ved afspilning med Media Player.

Min kollega med samme abonnement har ingen problemer!!??

Snakkede med kundeservice i tirsdags - de oplyste at de havde lidt problemer med deres musikudbyder.

De oplyste endvidere at det kunne fungere sådan lidt on and off, men de forventede at problemet var løst inden for en uge.

Er der et sted hvor TDC skriver om 'statusopdateringer'?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)