Svar

PLAY: Muligt at forbinde Bærbar til TDC abo. Tlf og nyde PLAY?

• PKA
  • 0 kommentarer
Hey [i]
Jeg står og skal holde noget 18 års fødselsdag snart og dækningen er maks 0,2 mbit [i]
Men jeg kan jo hente en masse PLAY musik på min bærbar hjemme fra vores TDC Fastnet.

Men som jeg har oplevet før, skal man aktivere sin Licens til musikken kræver det at du er på et netværk som er registeret som TDC Kunde, ellers bliver man afvist.

(Jeg ved godt HVORDAN man forbinder tlf og computer)
Men selve spørgsmålet samme bruger har adgang til både Mobil og Web udgaven, er det muligt at bruge sin TLF som mobilt til at hente musik fra PLAY til bærbaren?

Det skal siges jeg har Max sms (Live?) med tillægs abo. på 300MB Trafik.

Hvis svaret er JA
Vil der så blive trukket fra de 300MB Trafik eller kører PLAY i det hele taget som trafikløst som beskrevet på tlf app?

Kort fortalt
Jeg vil forbinde min computer til tlf. Telefonen skal så sende mig på det mobile net, og jeg vil så via. computeren gå via. Browser -> TDC PLAY og hente musik, og aktivere licenser.

icon

Bedste svar af miela1 3 februar 2011, 15:58

Hej,

Det kan du ikke, lige meget hvordan du prøver at gå ind på m.tdc.dk/play fra din computere kan serveren se at det er en computer og ikke en mobil telefon. og du vil tilsidst ryge ind på den rigtig play side.

TDC Play mobil, må kund bruges til mobil telefoner, og kan ikke bruges til computere.

det gør ikke noget med en dubbel post, der er godt nok en rediger knap, men den kan du først bruge når du får rangen rådgiver.

Se original

14 Kommentarer

GLEMTE UNDSKYLD!
Telefon Model: HTC Tattoo

Jeg vil bruge min mobil som internetadgang, bærbaren vil bruge sin browser til at navigere til TDC PLAY.

Undskylder mange gange for double post, men der er ikke nogen rediger knap Humørikon frustreret

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det kan du ikke, lige meget hvordan du prøver at gå ind på m.tdc.dk/play fra din computere kan serveren se at det er en computer og ikke en mobil telefon. og du vil tilsidst ryge ind på den rigtig play side.

TDC Play mobil, må kund bruges til mobil telefoner, og kan ikke bruges til computere.

det gør ikke noget med en dubbel post, der er godt nok en rediger knap, men den kan du først bruge når du får rangen rådgiver.

Så hvis jeg bruger Computer Play siden via. Min Tlfs. Forbindelse er der No Mercy?
Jeg bliver takseret og tilsidst løber tør for båndbrede på telefonen?

Skal bare sikre jeg har forstået det korrekt Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja,

hvis du bruger din telefon som modem, så er der ingen kære mor, du vil hurtig bruge hele dit forbrug og din hastighed vil blive sat ned til 64 kilibit/s

Wroom Wroom 64 kbit/s xD!
Det kan man også hente mange licenser + Musik med rigtig hurtigt xD (ca. Kbyte 7.81 pr. sek)

Men tak for informationen, så sidder jeg da ikke der og leger karl smart med min mobil som så dør efter 1 time Glad humørikon

Også lærte jeg noget nyt, jeg vidste den blev sat ned men ikke at den blev sat ned til 64 kbit/s, så tak endnu engang Blinkende humørikon

Med venlig hilsen
Niclas Andersen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Niclas

Så lige at du havde en Tattoo... hvis den kører Android 1.6 eller der over, så vil jeg anbefale at du henter Play App ned. Der bliver du ikke takseret af trafikken.

DBH

C

Hey Chriz,
Havde jeg læst et eller andet sted men altid godt med en reminder Blinkende humørikon

Men jeg tror ikke min Tattoo kan trække 4 store højtalere mm.
Det er derfor jeg bruger min computer til at koble dvs. Udstyr til, og HAR HØRT men har umiddelbart ikke fundet beviser for det endnu, er lydkvaliteten den samme?

Og nu vi er ved det, i forhold til computeren hvor meget fylder sådan en PLAY-Musik licens?
For så kunne jeg bruge min tlf. Som internet til hvis jeg skulle miste licenserne, det er noget med 30 dage eller hvis jeg når at høre sangen 50 gange.

Jeg har 300mb båndbrede.

Omdømme 3

Hej, PKA.

Jeg bruger min SE Mini Pro, til at spille musik hjemme igennem mit anlæg og ud i 2 store Jamo højtalere.

nå min pointe er ikke så meget hvad din telefon kan med hvad du kan tilslutte den til, når den sidder i stikket på anlæget er det anlæget der skal trække hvad du setter på ikke din telefon.

Licenser fylder ikke meget, faktisk så godt som ingen ting.

men igen du skal have bredbånd eller mobil bredbånd ved TDC for at Hvad TDC Play på din computer. du har dog også mulioghed for at købe musik på play.

Omdømme 2

Hey PKA

Licenserne Play web: det er enten 30 dage fra sidste login eller 50 afspilninger.

DBH

C

Vi har fuld adgang til PLAY.
Hometrio med +1 TV (2 ialt)
20/1mbit
3 Mobiler
Alt fra TDC

Testede her idag, at hvis jeg sætter min tlf. Til at lege modem og logger på PLAY på computeren, så kunne jeg via. den bruger som der har Mobil/web adgang både hente PLAY + Åbne dem via. Forbindelsen fra min tlf.

Du skal vide at det jo er til en fest, og min tlf. Kun har 40MB RAM til rådighed.
Folk skal kunne gå hen og skifte musikken + hente noget der ikke ligger på.
Ville være lidt besværligt med en tlf. Som desuden er meget lav på RAM Trist humørikon

Omdømme 2

Hey PKA

det er jo den fulde palette. Umiddelbart ville jeg så anbefale at pakke så meget musik ned som muligt på den bærbare. Du henter licensen ned ved 2-3 sek afspilning.

Ser frem til at høre hvordan festen forløber

DBH

C

Det er nu planen og i skal høre hvordan festen kørte (Når vi når der til - Festen er i April)

Festen blev afholdt weekenden 16-17 april og jeg kan sige at det var en success, vi kunne også hente musik på play (Langsomt - 10-20kbit/s) tror jeg var løbet tør der, men licenserne blev downloadet fint og der var egentlig ikke nogle problemer hvad det angik Meget glad humørikon

Så længe denne metode virker er det perfekt!
Tak Meget glad humørikon

Omdømme 2

Det er rigtig godt at høre! Tak for tilbagemeldingen. Håber andre også får glæde af denne metode.

God påske

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)