Svar

play - lytte til plade

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hvorledes kan jeg lytte uden at hente fil? Jeg har prøvet at klikke på "lyt", men der sker ikke noget!

icon

Bedste svar af KPN1 6 oktober 2010, 23:04

Hej

Du skal være klar over at ikke alt musik har rettigheder til at blive downloadet eller streamet direkte men kan kun downloades til køb. Det er sikkert derfor du oplever at du ikke kan afspille det direkte, og så vil du også kunne observere at downloadknap og afspilleknap er nedtonet. Prøv at undersøge nærmere om det ikke er tilfældet.

Mvh. KPN

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Du skal være klar over at ikke alt musik har rettigheder til at blive downloadet eller streamet direkte men kan kun downloades til køb. Det er sikkert derfor du oplever at du ikke kan afspille det direkte, og så vil du også kunne observere at downloadknap og afspilleknap er nedtonet. Prøv at undersøge nærmere om det ikke er tilfældet.

Mvh. KPN

Jeg har ikke TDC internet = ikke adgang til play.

Før kunne jeg trykke "lyt til sangen" og høre 25 sekunder for at checke at det var den korrekte sang - det kan jeg ikke mere. Når jeg trykker på "Lyt til sangen" sker der intet, sikkert fordi det nu er hele sangen TDC forsøger at afspille, og jeg har ikke adgang idet jeg ikke har Play.

Hvordan hører jeg de 25 sekunder af sangen for at checke at det er den korrekte jeg har fat i, inden jeg køber den?

På forhånd tak

Anders

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej cyberduck

Jeg kan tilgå Tdc Play uden at logge ind og afspille 25 sek. af alle musikstykker på forskellige PC'er, hvorfor du ikke kan det, kan jeg ikke svare på, men jeg har jo også tdc-internet og fuld adgang til Play. Du skriver at du ikke har TDC-internet og ikke adgang til Play, eller om du har et problem med din browseropsætning - kan måske være årsagen til dit problem. Måske andre kan hjælpe dig på vej. Blinkende humørikon

Hilsen KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P