Play inkluderet i data abb men virker ikke på iPad 3g

Hej

Jeg fik for snart 1 år (!) siden en iPad 3G, og i den forbindelse ville jeg gerne have play adgang. Jeg kontaktede TDC og spurgte om det var muligt at få Play på iPad med et data abb., og fik at vide at det var det, så sådan et abb. blev bestilt. Det virkede bare ikke, app sagde at jeg skulle være TDC kunde for at have adgang. Men det var jeg jo, og Play ER inkluderet i data abb.

Det her er nok lidt en gantagelse, for har skrevet om det herinde utallige gange - og svaret har været noget i stil med at "jamen du kan jo bare købe et andet abb med tale, så virker det - ja tak, men jeg skal ikke bruge tale, så ellers tak.. Har et data abb., som hvis jeg brugte det i en pc ville virke med Play, og abb. blev solgt til mig på baggrund af den oplysning jeg fik om at det ville virke på iPad også.

Jeg har spurgt så mange gange, og blevet spist af med "en løsning er på vej". Der er næsten gået et år siden TDC blev gjort opmærksom på problemet og intet er sket. Jeg har for over 1 måned siden spurgt efter nyt i et andet inlæg hvori der har været en lang debat om emnet, men her er der ikke blevet svaret. Får indtrykket af at problemet aldrig bliver løst, så nu prøver jeg med et nyt indlæg og ser hvad svaret bliver, og gør i samme omgang opmærksom på at det er tæt på at komme dertil hvor vi opsiger alle vores TDC abb.

Føler jeg har betalt til et relativt dyrt abb., i et år, hvor jeg for længst bare skulle have valgt et billigere alternativ..

Kan være jeg bare gør det forkert, har også lige prøvet den nye MitTDC app, her har jeg heller ingen succes. Hvis jeg gør noget forkert, så giv mig venligst en præcis guide til hvordan jeg får Play til at spille på min Ipad 3G med TDC data abb..

3 Kommentarer

Og TDC har tilsyneladende stadig ikke nogen løsning - end ikke lysten til at svare??

...

Jeg har samme problem på en Android Tablet!

m.v.h.

Jmich888

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)