Svar

Play kan ikke afspille og stopper

Indimellem er der en sang Play ikke vil spille. Jeg ved ikke hvad det skyldes, jeg får bare en besked om at sangen ikke kan afspilles. Når det sker går Play helt i stå. I stedet ville det være rart hvis den bare hoppede videre til næste sang der kan afspilles.

Når Play er gået i stå har jeg altid kunnet starte musikken igen ved at trykke "næste".

Thomas

x10i

icon

Bedste svar af Chriz 5 april 2011, 13:01

Hey Thomas

Som udgangspunkt er dette rigtig svært at rette. Enten skyldes det at forbindelsen til netværk er under pres eller at det enkelte indhold er fejlbehæftet. Hvis du oplever dette ved tracks som er markeret med flyikon, kan du med fordel slette musikfilerne under mere. Husk at sætte de playlister og favoritter som ikke er ramt af denne fejl til at kunne afspilles offline.

DBH

C

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Thomas

Som udgangspunkt er dette rigtig svært at rette. Enten skyldes det at forbindelsen til netværk er under pres eller at det enkelte indhold er fejlbehæftet. Hvis du oplever dette ved tracks som er markeret med flyikon, kan du med fordel slette musikfilerne under mere. Husk at sætte de playlister og favoritter som ikke er ramt af denne fejl til at kunne afspilles offline.

DBH

C

Hmm :-(

Jeg havde forventet at app'en selv kunne finde ud af at styre den slags ting. Jeg har i hver fald ikke tænkt mig at gøre det. Jeg bander bare over Play og finder noget andet musik at lytte til.

Thoms

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P