PLAY (for helvede)

Da det muligvis ikke nytter at skrive i en tråd der er markeret som løst, opretter jeg en ny. Men jeg har igen problemer med streaming i PLAY. Det er så anden gang inden for en måned at det sker. Det er s'gu pinligt - hvor lang tid tror I egentlig jeg gider betale for services man ikke får? 

7 Kommentarer

Hejsa

Lige en lille kommentar til den løste tråd du henviser til. Da du selv har markeret den tråd som løst, har du også den muglighed for at gå ind og ophæve den igen. Det gør du ud for det svar du har markeret og gå ind i indstillinger ude til højere. Bare lige et forslag

takker

Nu var det i går, problemerne begyndte. Og lortet virker stadig ikke. Så jeg håber at I har smidt 100 mand på sagen, så jeg snart kan høre noget musik! 

Nu var det i forgårs at problemerne startede - gad vide om TDC har tænkt sig at gøre noget, så man kan få den service man betaler for. Der står heller ikke noget under driftsinfo, hvilket jo tyder på at TDC ikke engang har opdaget/erkendt eksistensen af fjelen. Kom nu i gang med at tjene jeres løn!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Vi oplever desværre nogle problemer med streaming af musik via Play. 

Det er fejlmeldt og vi arbejder på at få det løst.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

...men det går ikke helt vildt hurtig med at få det fikset - eller man arbejder måske 8 - 16 på hverdage? Og så kunne det måske være en god service at skrive noget under driftsinformation også!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Fixed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P