Play app. playlist problemer

Hej.

Jeg har et stort problem: Afspilles en playliste via play appen, spilles kun det aktuelle nummer såfremt appen forlades eller telefonen går i dvale. Dvs. appen forlades, man foretager sig noget andet (f.eks surfer via browser) sangen spilles til enden og stopper derefter. Går man så tilbage og "aktiverer" mit tdc appen, så spilles 6 secunder af næste nummer og dernæst pauser appen. Det er dybt frustrerende.

Disse problemer så man overhovedet ikke på den gamle dedikerede "play" app.

p.s. jeg ser problemet på iPhone 4S iOS 5

3 Kommentarer

Hej Houja,

Mange tak for dit indlæg.

Jeg kan godt forstå din frustration og i det her tilfælde vil jeg anbefale dig, at prøve at geninstallerer Mit TDC-app'en.

Hvis det ikke løser problemet, så vil jeg råde dig til at ringe til os, så vi kan undersøge det her nærmere.

Du kan kontakte os via følgende link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop

Hilsen 

Michael

Hej igen

Tak for svaret. Jeg har naturligvis geninstalleret i flere omgange, så sidste bud er at opdatere iOS til v. 6, men det vil jeg helst undgå (af en lang række årsager ikke relevant i den sammenhæng).

Hej Houja,

I det tilfælde af at du har geninstalleret i flere omgange, så vil vi anbefale at du opdatere til den nyeste version af iOS. 

Som nævnt tidligere så kan du selvfølgelig kontakte os, såfremt du ønsker at vi går nærmere i dybden med dette. 

Hilsen 

Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)