Play app indstillinger samsung galaxy s6 edge plus

Hej jeg vil gerne hører om der er flere måder at finde App indstillinger på min gamle telefon note4 brugte jeg knappen nederst i venstre hjørne ved at holde den inde til menu for indstillinger dukkede op forneden. Det kan jeg ikke på min nye Samsung galaxy s6 edge plus her er knappen blokeret af en samsung funktion (multi vindue)

Vh Jacob

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Dette gøres via selve appen indstillinger og ikke som i gamle dage, som du selv skriver nederst i venstre hjørne.

Jeg skulle også lige selv vænne mig til det i starten.

Screenshot_2016-01-16-23-43-40-1.png

Hej tak for dit svar men jeg kan ikke finde den softknap med indstillinger. Jeg har 4 valgmuligheder øverst, tdc play, søg, min musik og inspiration og under de faner kommer der ikke noget.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det er fordi du er på startskærmen.

Du skal ind i undermenuer.

Jeg har selv en samsung galaxy s6 og fra start af inden jeg lavede den personligt var nedenstående ikoner standard på min startskærm.

Hvis du klikker på ikonet apps som er til højre på billedet så kommer du ind i undermenuer og derfra kan du finde ikonet indstillinger.

Når du har fundet ikonet indstillinger kan du holde din finger på det og derved flytte det til din startskærm. 

Screenshot_2016-01-17-08-33-23-1-1-1.png

Hej igen... Tror vi taler forbi hinanden for det er ikke telefonens indstillinger jeg mangler det er tdc play appens indstilling jeg ikke kan finde
Omdømme 1

ha,ha,ha

Ja så har jeg misforstået dig.

Den er også svær at finde da tdc ikke har opdateret deres app til at køre på den seneste android version.

Start appen op og kig efter en rund cirkel med 3 prikker i.

Tryk på denne cirkel og indstillinger kommer frem.

Se billede.

Screenshot_2016-01-17-10-18-28.png

Hej takker for hjælpen jeg kan dog ikke finde den cirkle igen steder i appen må vente på en update
noget nyt ?

jeg kan ikke komme frem til mine indstiollinger i play ?

har også samsung galaxy 6 edge plus

Når nu TDC ikke kan svare. så fandt jeg løsningen. stil dig i Søg. Tryk og hold på Back knappen til højre for Hjem knappen. Indstillinger vil nu blive vist nederst på skærmen. Det virker ikke fra de andre menuer eller forsiden da appen bare vil lukke.

God fornøjelse
Omdømme 1

Hej alle

Slet tdc musik appen og download i stedet yousee musik app.
Login med dit tdc brugernavn og password.
Så kører det bare.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P