Play adgang

Er der nogen, der kan fortælle, hvorfor man tit of ofte får at vide, at man ikke har Play adgang, når man vil afspille musik på computeren (musik downloaded via Play). Senere (1 time eller måske 3 dage) er der ingen problemer.

13 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Din licens udløber hver 30. dag

Første gang du afspiller, eller forsøger at afspille, npr licensen er udløbet, kommer der et skærmbillede der beder dig logge ind og aktivere din licens.

Så virker den 30 dage igen.

Hjælper ikke. Når jeg forsøger at logge ind kommer der besked op om, at jeg ikke har adgang. Jeg har ingen problemer med at logge ind på TDC´s hjemmeside - det er kun, når jeg vil aflytte musik på computeren. Det sker ikke hver gang - bare sådan med jævne mellemrum - og så pludselig (efter kortere eller længere tid) har jeg adgang igen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mischamies

Afspiller du din musik via Windows Media Player, hvis ja, kan det være noget med dine licenser.

Se link: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=26074&type=help

Hvis det ikke er det, må jeg melde pas.

hilsen Bente/bbs

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Mischamies

kan du oplyse om du er privat kunde eller om det er et erhvervsabonnement (medarbejderbredbånd)? Er det et bredbånd eller mobilbredbånd?

På forhånd tak for svar?

C

Jeg har nøjagtigt det samme "problem"....kommer frem med at jeg ikke har adgang. Synes alt er prøvet,

men virker stadig ikke.

Omdømme 2

hey dinsen

Kan du sende en privat besked - med de samme oplysninger som jeg efter spørger i ovenstående om kundeforhold?

På forhånd tak for svar

C

Blev der fundet en løsning på problemet?

Jeg synes at have samme problem.

Har medarbejderbredbånd hvor TDC-Play er inkluderet. Har et par gange talt med kundeservice, hvorefter adgangen er i orden i et par dage, hvorefter jeg igen ved login får besken, at jeg ikke har adgang til TDC Play.

Håber der er en løsning ....

Mvh Jakob

Omdømme 2

Hey Jakob

Velkommen til TDC Forum.

Kan du sende mig en direkte besked, så vil jeg se på din adgang.

På forhånd tak for hjælpen

C

Jeg har desværre samme problem.

Jeg får besked om at tdc play er tilknyttet et andet login?

aner ikke hvad der sker.

Omdømme 2

Kære Ginge

tag fat i kundeservice, de kan med dine oplysninger få tilknyttet din adgang til det rigtige login.

DBH

C

Hej Chriz

Efter et par forsøg fra nogle af dine kolleger i kundeservice er problemet nu blevet løst.

Det viste sig at være i forbindelse med opgradering af hastighed og overgang til Home-Duo, at der var noget programmæssigt bøvl med opsætningen på jeres servere for netop min konto.

Min adgang til Play røg cirka en gang om ugen, men med de seneste justeringer har adgangen nu været stabil i godt en måned ..... krydser fingre for at det fortsætter :-)

Mvh Jakob

Omdømme 2

Hey Gollum

Tak for tilbagemelding. Jeg er glad for at dit problem er løst - og at der er en root cause til det.

Følger op på den internt.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8