Play

• Deltager
  • 3 kommentarer
Flot TDC .... så er det igen galt med web tv og det er under en uge siden det ikke fungerede i næsten fem dage.

I kan bare det der!!!!

10 Kommentarer

Hej Heto

Jeg kan udmærket godt forstå din irritation og frustration over at det ikke virker.

Gad vide om det hjælper at oprette så mange nye tråde om emnet, som du gør?

Nogen gange har det en større vikning, at samle sin utilfredhed i een tråd, hvis altså ikke du ønsker hjælp til et proplem. Håber webtv, snart er ok igen.

Jeg indberette denne tråd, for at få moderatoerne til at lægge mærke til dig.

Hej Maja .... i kan jo bare slette mine indlæg, hvis det bliver for meget for jer!

Og jo, jeg ønsker hjælp til et problem ... hvis det ikke skulle kunne ses ud fra min tråd(e), så vil jeg da gerne have at mit abonnement virker, og det er jeg vist ikke den eneste der ønsker, ud fra alle de tråde som starter med at web tv IGEN ikke virker.

Så vidt jeg kan se, har folk bedt om det siden 2010, sååå ....

TDC kan jo bare bringe tingene i orden, så det de sælger lever op til det de lover, så skal i nok blive fri for mine indlæg.

J. Jensen

heto skrev:
Så vidt jeg kan se, har folk bedt om det siden 2010, sååå ....

Det er noget sludder du skriver. Der var ikke problemer med den gamle play, da Dette kundeforum blev åbnet for brugere. Problemerne kom med den nye play, som blev frigivet omkring februar 2013, så jeg ved ikke hvad det er for usandheder du spreder. Vi kan godt blive enige om er for længe, der har været problemer, men du skriver det som om TDC bevist prøver at gøre kunderne vrede, ved ikke at forsøge at rette de fejl der måtte være. Hvor ved du fra at teknikkerne ikke arbejder hårdt på at få Play i orden? Det gør de, og det har jeg fra absolut pålidelig kilde. Desværre er det nye TDC-play et stykke kompliceret stykke teknik, og det er ikke bare at trykke på en knap, og så virker det, Jeg har forresten også fra pålidelig kilde at brok uden konstruktiv kritik ikke hjælper en tøddel, for at få evt. fejl rettet.

Dette forum er et brugerborum, og ligegyldig hvor mange tråde du opretter om play-problemet, kan andre kunder ikke hjælpe dig med det. Helt i orden at du skriver om Play problemer, men så synes jeg, du skulle skive noget konstruktivt, som teknikkerne kan arbejde med.

Hvis du virkelig vil gøre en forskæld, så fortæl nøjagtig hvad, hvornår, hvordan du har problemer, og gør det gerne til adressen der står i denne tråd.

/t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/m-p/112646#U112646

I øvrigt kan jeg fortælle dig, Jette - at TDC ikke sletter indlæg, med mindre der er meget god grund til det. Jeg har dog kompetange til at flytte tråde, hvis det skønnes nødvendigt. Det betyder bl.a. at jeg kan flytte tråde til samme tråd, men jeg gør det meget nødig, da jeg synes vi brugere skal have så lang "snor" som mulig.

Maja jeg undskylder hvis jeg har fået noget galt i halsen vedr. tidspunkt for klager over Play/web tv!

Men du skal heller ikke beskylde mig for at sprede usandheder, for vi har oplevet at web tv ikke har virket SÅ mange gange, hvor vi har talt med tdc teknikere - den sidste gang med fire forskellige, hvor det først var den fjerde der fandt fejlen. Og det var inden det nye Play gik i luften.

Og jeg har ikke udtalt mig om at teknikerne ikke arbejdede hårdt og heller ikke at tdc bevidst vil gøre kunderne vrede. Men jeg står ved at jeg mener, at vi har købt et abonnement som ikke opfylder det som vi er lovet. Jeg mener ikke man kan sælge en vare, inden man er 100% sikker på det svarer til hvad man lover - og det håber jeg da du holder med mig i?

Udover at vi overhovedet ikke kan se web tv i perioder, har vi næsten altid vrøvl med at skifte fra det ene program til et andet - den søger og søger, og hele tiden kommer der et skilt, hvor der står der er sket en fejl og at vi skal opdatere. Man skal have en meget god tålmodighed med hensyn til hvordan web tv virker her.

Vedr. det du skriver om konstruktiv kritik ... ved du hvad Maja, jeg er ikke ude på at genere TDC's medarbejdere, men når man taler med flere om samme sag og man får flere forskellige forslag om løsninger som ikke løser problemerne, så opgiver man.

Ja, vi kunne skifte udbyder, men vi har købt et abonnement hos TDC, hvor der blev garanteret at tingene virkede; det gør de så ikke meget tit, og at man klager, er ens ret.  

Og jeg gentager at du gerne må slette eller flytte mine tråde, for jeg har ingen brug for at se mine gamle tråde.

Hej Jette

Jeg æder sætningen med usandheder. Jeg troede du havde læst i et andet indlæg, at et indlæg var skrevet i 2010, og at det var det du havde hentydet til. Min fejl.Trist humørikon

Når du slutter en sætning af med disse ord, "I kan bare det der!!!!" opfatter jeg det, som en skjult kritik af tdc's tekninkere. Jeg tror ikke, det er ros fra dig, hverken til tdc eller til de tekningere/programører der sveder trand for at få det til at virke. Blinkende humørikon

Jeg er enig i at man skal have det man betaler for, og også at man bliver frustreret over hvis man ikke føler sig hørt. Det jeg synes er overflødig er, at brugere opretter den ene tråd efter den anden, og derved fylder forum med tråde andre kunder ikke kan svare på. Det ender  med at de brugere der gerne vil hjælpe med konkrete problemer der kan løses, til sidst ikke gider åbne 50 tråde hvor overskriften hedder "Web tv". Og det er jo ærgerligt , hvis der mellem  disse tråde , er et par brugere, som har et problem der kan løses.  

Du skriver at dine gamle tråde godt må slettet, for dem skal du ikke bruge. Jo det er netop det du skal. Tråde med samme emne bør ende med en mærkning "Løst tråd"  Når et problem i en tråd er løst, markeres den tråd som løst. Problemet kan blive løst enten ved at du selv finder en løsning, der er en der giver en løsning eller tdc får løst problemerne. Når det sker får du travlt, med at finde alle dine tråde, for så skal du markere alle dine tråde, som "accepteret som løst". Det kan du kun hvis du skriver et indlæg i hver tråd "Nu virker det, TDC har fået rettet fejlede." og så klikke på knappen til højre i indlægget. Her kan du finde alle dine indlæg. /t5/forums/recentpostspage/post-type/message/user-id/159665     Det er så vigtig i forhold til os alle sammen at trådene vi opretter, får en markering som løst. Og det er ligegyldigt om der er 3 indlæg i en tråd eller der er 300. Hvis nu du havde begranset dig til 1 eller 2 tråde ville det være mere overskueligt for andre brugere og meget nemmere at følge med i hvordan det går for dig, men også nemmere for dig, når det virker igen.

Prøv at se denne tråd. Det er et godt eksempel på at følge med i hvordan det går med webtv for flere kunder. : /t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/m-p/122702#M6171  og som jeg ved folkene bag pla følger nøje.

Jeg har derfor en bøn. Vil du holde dig til denne tråd, og give os opdateringer for hvordan det går med dit webtv og som overskriften lyder: Play ?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints olse har modtaget fra andre medlemmer.

Bare man kunne blive fri for hende "moralens" vogter MajaH !!!!!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej olse,

Maja forsøger ikke at moralisere, men snarere at hjælpe heto til at få mest muligt ud af sine indlæg her på Forum.

Du er i øvrigt velkommen til også at bidrage til debatten, eller komme med tips eller hjælp Glad humørikon

Hilsen Ulf
Maja, jeg syntes ikke du blot kan konkludere hvad du tror jeg mener.

Efter din opfattelse kan du tilsyneladende aflæse at jeg kritiserer TDC’s teknikere, hvilket jeg ikke gør – jeg kritiserer den/dem som sælger noget til os som kun virker en del af tiden. Hvem der er ansvarlig, aner jeg ikke, ergo må jeg kritisere TDC, som jeg har købt varen af.

Vedr. mine tråde … du har da ret i at ingen gider gennemgå adskillige tråde om samme emne, og derfor behøver mine gamle tråde heller ikke stå der. Du skriver også at jeg i mine tråde bør gøre opmærksom på når problemet er løst.

Jamen Maja, problemet er jo ikke løst – i stedet for vender det tilbage igen og igen. Og med hensyn til at andre brugere eventuelt kan hjælpe – det kan de jo ikke, når det jeg klager over er et teknisk problem hos TDC.

Hvis de tekniske problemer bliver løst, fjerner TDC selv deres informationer som de lægger på siden.

Så jeg syntes, du uden grund, har en meget formanende tone på.

Men det er nok ikke her i TDC's forum jeg skal komme med mine klager.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej heto

Du er meget velkommen til at komme med dine oplevelser/klager her på forum.

Man kan kritisere på mange måder. Nogle gange skal man også bare have luft - og fred være med det. Men det er oftest bedst at være konstruktiv, hvis man vil have noget forbedret eller gjort anderledes. Det er for nemt at stille sig op og råbe.

Hvis du kikker lidt rundt her på forum, vil du se, at det ikke er sådan vi i TDC har forsøgt at feje noget ind under gulvtæppet. Tværtimod.

Ingen ønsker mere end os i TDC at have et produkt, som bare virker. Det er bare ikke så nemt. Vi ønsker da, som nogen skriver, at vores musik del, virker hele tiden, sådan som nogle skriver at WiMP eller Spotify musik virker. Eller at vores TV del, virker som TV2 og at vores film del, fungerer som Netflix.

Vi skal have det hele til at køre på mange platforme, mobil, web og TV. Desuden skal vi have det til at virke, sammen.

Alt dette er ikke skrevet fordi jeg forsøger at pive over det giver problemer. Men fordi vi i TDC så gerne vil give vores kunder et produkt, der favner bredt og som bare virker. Vi har taget munden fuld, i et forsøg på dette. Og ingen håber på at det løses, som vi i TDC gør.

Maja har forstået, at vi virkelig forsøger. Derfor kan det blive for meget ind i mellem, at se, når nogen vælger den "nemme" løsning, at gå ind og brokke sig, uden måske at have læst lidt rundt på forum. Ulf har et sted et link, hvor man kan skrive direkte til os, med de oplevede fejl og så bliver dette man skriver, taget med i udviklingen af PLAY.

Så jow - kom gerne med dine klager her i forum. Men gerne sådan, at vi kan gøre det bedre. Hjælp med at komme med løsninger Glad humørikon

I øvrigt sletter vi ikke tråde her på forum, som du, heto, opfordrer til. Det som er skrevet, det bliver. Alt andet ville være sensur, hvilket vi ikke ønsker. Netop derfor har Maja måske også skrevet som hun har. Du opfatter det som formanenende. Det gør jeg bestemt ikke, tværtimod, opfatter jeg at Maja forsøger at hjælpe dig. Og Maja har i tidens løb hjulpet rigtigt mange her på forum.

Lad dette være en opfordring med håb om, at vi sammen kan lave et PLAY som alle er glade for og som fungerer Glad humørikon

Hilsen

Hej Patrick ... indrømmer jeg skulle have luft - og så kan i jo syntes om det eller lade være. Jeg mener stadig at man skal ikke sælger en vare før den fungerer - det mener i så ikke, og det kan jeg ikke gøre noget ved. Og lad nu være med at skrive at der bliver arbejdet hårdt på det, for det har jeg fattet, og for mig er det ikke det som det drejer sig om.

Som du skriver, har TDC taget munden for fuld - ja, det er vist ikke ret mange uenige om. Og så vil jeg igen understrege at jeg ikke revser TDC's teknikere, men den der har ansvaret for det.

Vedr. mine indlæg ... om de står der eller ej er mig ligegyldigt, det var et forslag til jer om at slette, hvis i havde lyst.

Til sidst! Ja jeg finder Majas indlæg til mig formanende, og så er jeg aldrig før blevet beskyldt for at sprede usandheder!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)