play

Har stadig problemer med at streame play. Få det nu ordnet....

23 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

@nightbug

Det kunne hjælpe meget hvis du skrev helt præcist hvad dit problem er med Play, om det er applikationen eller Webben.

Tag det ikke som en kritik, men mere som en hjælp Glad humørikon

Når du skriver du har problemer med at streame er det så enkelte numre eller er det generalt du ikke kan streame?

Når jeg vil streame musik til computeren så virker det ikke - og det sker tit at det ikke virker. Nogle gange spiller det en tre numre og så stopper det. Andre dage virker det upåklagetligt, altså det er hos TDC at fejlen ligger. RET FEJLENE!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen.

Nu har jeg prøvet at genskabe det som du siger at du har problemer med.

Jeg kan ikke genskabe de problemer du har med Play desværre, har prøvet på 3 forskellige computere alle virker Trist humørikon

så problemet er ikke generelt, bare rettet direkte mod specifikke brugere? Jeg har også prøvet forskellige computere, forskellige netværk - men lortet virker bare ikke. Altså er der en eller anden tåbe i TDC der ikke kan finde ud af sit arbejde og lave noget der fungerer. Fyr vedkommende!

Omdømme 2

ikke nødvendigvis rettet mod direkte mod dig. 

Jeg kan godt forstå dig at du er irriteret over det ikke virker som det skal, så meget er vi enige. Men synes det er lidt underligt at du har prøvet på forskellige computere og stadig have problemer med det.

Prøv at sende en PM (Privat Message) til Chriz og forklar hende fejlen, hun kan måske hjælpe dig.

Jeg vil gerne teste det igen på min mobil og se om jeg kan genskabe din fejl der hvis det er?

irriteret er ikke lige det rigtige ord - edderspændt rasende, er nok mere dækkende. Jeg gengiver lige mit problem endnu en gang:

Når jeg vælger en sang eller et album, åbner afspilleren fint med en liste, men der kommer ingen musik - heller ikke når man henter sangen igen, eller trykker på play-knappen. 

Nogle gange er der hul igennem, to - tre - fire sange, og så sker der ikke mere. 

Problemet er på generelt. Jeg har prøvet både på mac og pc, safari, firefox, explorer, jeg har sågar prøvet på mit net hjemme og på mit arbejde. Alle steder er opførslen ens.

Omdømme 2

forståeligt nok at du er rasende over det, og det ville jeg også være hvis det var mig der var i dit sted.

Oki jeg må da godt nok lige tilstå at det virker da godt nok noget mystisk lige nu. For første gang jeg prøvede at genskabe dit problem virkede det med musik og alt det der, nu virker det lige pludselig ikke :-/

Nu fatter jeg ikke en meter af det hele lige nu..

CHRIZ HJÆLP for pokker da hehe...

Det album jeg lige har testet er  Veronica Maggio

som jeg også testede tidligere Trist humørikon

Hejsa

Jeg har det samme problem, med min X10 MiniPro, men jeg har fundet ud af at hvis jeg starter med "BLAND" knappen, inden jeg starter "PLAY" knappen, så kører det bare, for mig ihvertfald.

Glad humørikon

bruger aldrig bland knappen

jeg har haft samme problem som nightbug beskriver. Det startede lørdag morgen og har varet ved hele weekenden. Pudsigt nok var vi hos nogle venner i en helt anden by og de havde samme problem.

Når man vil bruge streamingplayeren, spiller den ikke numrene. Hvis man venter 10 minutter og trykker play igen, kan man være heldig at den spiller et par numre. Underligt.

/Kenneth

og så er det i øvrigt heller ikke første gang det sker, sidste gang varede det en uges tid. Og så er det s'gu egentlig for ringe at TDC ikke har en medarbejder eller fem, der sidder og holder øje med disse forums og igangsætter fejlsøgninfg med det samme. TDC burde gøres gratis!

hejsa

Bor i Hedensted, ved Vejle, når det er totalt skyfrit, Høj himmel, er der ingen TDC dækning, det er en ting som jeg har oplevet tit med TDC, har en trådløs forbindelse som min datter bruger 10 km herfra, og det er det samme, men har aldrig oplevet det med Telenor, som jeg har på min firma PC.

Omdømme 2

@ nightbug.

Tdc har skam medarbejderer der kommer forbi dette forum reglmessigt, og jeg ved at de kigger med også, men de kan jo ikke rigtig gøre noget i weekenden.

Vi kan godt blive enige om at det er trælst for at sige det på godt jysk.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med at TDC burde gøres gratis, hvad tænker du på der?

selvfølgelig kan de gøre noget i weekenden, det er et spørgsmål om vilje.

Og det er alting de burde gøre gratis, når deres lort ikke virker. Kun opkræve regninger for fejlfrie måneder!

Omdømme 2

Det er selvfølgelig rigtigt, jeg har brugt play her til aften uden problemer overhovedet, selv påå min iPhone har jeg ikke haft problemer her til aften...

der er et sted der hedder forslag til TDC der synes jeg du skal prøve at skrive dit forslag derinde.

eller se om du kan finde Patrick, Chriz, Martin som alle er TDC slaver.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

TDC Bitch &Puma svarer gerne: denne fejl er ikke blevet fanget i monitoreringen af tjenesten. Den er periodisk - dvs den rammer ikke alle og er derfor svær at fange for weekend holdet. Vender tilbage så snart der kommer nye meldinger.

Tak for jeres tilbagemeldinger - det er værdifuldt i forhold til udbredelse og tidspunkter.

Solskinshilsen

C

Omdømme 2

Play Streaming er oppe på fuld styrke igen.

Fejl af denne type kan med fordel meldes ind til Hotline, som er bemandede i weekenden og derfor kan eskalere hurtigere og få fejlretningen igang. Forum er primært kunde til kunde.

Solskinshilsen

C

Jeg har altid haft dette problem med TDC Play. Tre-fire sange, og så går den i stå. Ofte midt i en sang. Jeg har en 10 Mbit opkobling, så det burde ikke være styrken, der er noget galt med. 

Er det måske fordi jeg har Mac?

Nu vender jeg tilbage, fordi TDC-playeren slet ikke vil spille. 

Det er noget møg!!

Her vil den heller ikke spille i dag. I betragtning af hvor kort tid siden det er, at der sidst var problemer, så er det s'gu for ringe.

Man skulle gå til pressen med dette her den massive brug af TDC play i TDC og YouSee reklamer taget i betragtning. Man kan jo ikke sælge et produkt, som ikke virker. En anden ting er alle de sange, som man ikke kan spille, men som alligevel kan findes i databasen. 

Det lader til, at der er en del, som har det samme problem.

Jeg har også problemer med streaming herfra; nogle gange vil den godt afspille (evt. med lidt hjælp ved at aktivere blandingsfunktionen), men 90 % af tiden viser den bare 0:00 i tid på sangen, og afspiller intet.....

Omdømme 2

Play Streaming er oppe på fuld styrke igen siden i går.

Fejl af denne type kan med fordel meldes ind til Hotline, som er bemandede i weekenden og helligdage og derfor kan eskalere hurtigere og få fejlretningen igang. Forum er primært kunde til kunde.

Solskinshilsen

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)