Svar

Pixelering og out of sync


Hej.

Jeg har i dag oplevet mange mærkelige problemer med mit hometrio.

 

I eftermiddags manglede lyden på alle kanaler. Hvis jeg forsøgte at afspille noget tidligere optaget (noget jeg er sikker på der har været lyd på tidligere) blev dette fint afspillet, men stadig uden lyd.

 

Jeg genstartede tv boksen - med det resultat at den ikke kom igang igen, men kun stod på "tdc logoet".

 

Det prøvede jeg så en 3-4 gange, hvorefter det pludselig virkede - både med billede og lyd.

 

Jeg kan se på driftstatus at der er netværksfejl, som bevirker pixelering. Det kan jeg så konstatere her til aften. Billedet pixelerer periodisk kraftigt. På tv2 er billede og lyd ude af sync med flere sekunder.

 

På fejlen står der blot at der fejlsøges og næste opdatering er i morgen klokken 9.

 

Umiddelbart lyder det ikke som om der er sat de store kræfter af til fejlfinding - kan det virkelig passe? Hvis det var yousee´s tv net der i hele DK havde problemer er jeg sikker på at fejlsøgning havde meget høj prioritet!

icon

Bedste svar af Martin12 30 september 2010, 11:20

Hej Neonus

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er ked af, at du oplever fejl på din TDC HomeTrio.

Som du rigtigt skriver, har vi desværre haft landsdækkende problemer - som dit problem kunne gå ind under - de skulle være løst i går aftes.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1049520582&dogtag=p_help_abo_dri...

Hvis du stadig oplever problemer, vil jeg bede dig gennemgå denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6065

Hvis dette ikke afhjælper problemet, vil jeg bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, der kan hjælpe med den videre fejlretning.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Neonus

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er ked af, at du oplever fejl på din TDC HomeTrio.

Som du rigtigt skriver, har vi desværre haft landsdækkende problemer - som dit problem kunne gå ind under - de skulle være løst i går aftes.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1049520582&dogtag=p_help_abo_dri...

Hvis du stadig oplever problemer, vil jeg bede dig gennemgå denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6065

Hvis dette ikke afhjælper problemet, vil jeg bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, der kan hjælpe med den videre fejlretning.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)