Svar

Pinkode til TDC Film - Home Trio

Hvad gør man, når man har glemt pinkoden til TDC Film?

I hjælpen på TDC's hjemmeside står at man kan skifte pinkode i selvbetjeningen ved at bruge undermenu-punktet "Pinkoder" under "Tv & Film". Men når jeg bruger selvbetjeningen findes det menupunkt ikke??

Der er kun "Forbrug" og "Specifikation".

icon

Bedste svar af Martin12 27 september 2010, 15:06

Hej jp

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Som du rigtigt skriver, skulle du kunne skifte pinkode via Selvbetjening:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25107

Hvis du oplever, at din Selvbetjening ser anderledes ud, bedes du kontakte Hotline på 80 80 80 47. De vil kunne tjekke din Selvbetjening og evt. skifte din pinkode.

Håber dette svarer på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jp

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Som du rigtigt skriver, skulle du kunne skifte pinkode via Selvbetjening:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25107

Hvis du oplever, at din Selvbetjening ser anderledes ud, bedes du kontakte Hotline på 80 80 80 47. De vil kunne tjekke din Selvbetjening og evt. skifte din pinkode.

Håber dette svarer på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Jeg har samme problem, men det er nok fordi der står "Klik på pinkoder i menuen til venstre" og den menu ikke findes på nogen af mine webbrowsere.

What to do??

Mit problem var, at punktet "Pinkoder" ikke fandtes i menuen. Jeg var nødt til at ringe til hotline, hvor de løste problemet ved først at fjerne "pakken" (eller hvad det nu var), og så tilføje det igen med det samme. Næste gang jeg så loggede på (efter at have lukket browseren), var punktet "Pinkoder" synligt i menuen.

Hej,

Min opsætning ser rigtig ud, men når jeg har tastet den nye pinkode ind - går der et øjeblik og så kommer der en fejl besked om at funktionen ikke virker pt. at jeg skal forsøge igen senere... Jeg har prøvet hen over flere uger - hvor meget senere???

Andre der får den fejl??

Diana

Hey Diana

Den fejl har jeg osse. Tror man skal have fat i hotline

Pinkode til TDC Hometrio ka ikke findes på nettet som TDC skriver...

Det er super irreterende. Hva skal jeg gøre?

Jeg oplever det samme som alle andre her på siden....At ringe til Hotline er et dagsprojekt.

What to do?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P