Pinkode

Min mobiltelefon beder pludseligt om pinkode, efter at have været slukket, selvom den har været slukket mange gange tidligere, uden at jeg skulle indtaste pinkode.

Nuvel, jeg kan imidlertid ikke finde min min ordrebekræftelse, men kan læse på TDCs hjemmeside, at jeg kan finde koderne under selvbetjening. Jeg har nu ledt højt som lavt på siden/siderne, uden at kunne finde oplysningerne om pinkode og pukkode.

Nogen der kan hjælpe??? (Ja, jeg ved godt jeg kan kontakte Kundeservice i morgen, og få en ny tilsendt, eller gå ind i en TDC forretning, men det vil jeg nødigt vente på)

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Har du heller ikke det simkorten sad i, det der kort, simkortet er forbundet med? Det skal du ihvertfald altid gemme, og der står både puk og pinkode på.

Nej, desværre, men tak for dit svar! 

Hej Azhiba.

Vis du har mistet dem kan du altid få dem tilsendt igen.

Ring ind til TDC og forklar sagen. Så finder vi dem gerne frem til dig.

Hej,

Jatak, det er jeg klar over, men ville blot have ønsket, at det kunne klares idag.

TDC Click har det f.eks. sådan, at man på sin profil kan se sine pukkoder.  

... men ikke PIN-koder! Det er lidt mangelfuldt. Hos visse andre selskaber kan man se BÅDE PIN- og PUK-koder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)