pink floyd album

når man downloader Pink floyd album som Dark side of the moon & the wall

er der et stop efter hvert nummer( og når et nyt nummer starter) , på en orginal cd flyder nummerene over i hinanden

7 Kommentarer

• Flyttet tomt indlæg til denne tråd. /MajaH
Har samme problem Humørikon frustreret

I "The Wall" er det godt nok irriterende, da albummet skal høres uden mellemrum.

Er der en indstilling der gør at numrene høres uden mellemrum? - ellers er det en feature der er behov for ...

DocJames

hallo

kan man ikke få et svar fra tdc ????????????????????????????????????????????

nkomann skrev:
hallo

kan man ikke få et svar fra tdc ????????????????????????????????????????????

Det er vist desværre kun kunder der hjælper kunder. Jeg har ikke set TDC svare på meget herinde. Igen dårlig kundeservice...

Hej

Nej og da det et kunde til kunde forum, kan vi ikke forvente at TDC svarer. Jeg kan ikke se det er dårlig kundeservise at stille sådan et forum til rådighed. Hvilket jeg har skrevet om i denne tråd.

/t5/Snik-snak/Gemmer-TDC-sig-bag-forums-brugere/m-p/126541#M3201

Det har Patrick skrevet om i dette indlæg. 

/t5/Snik-snak/L%C3%A6ser-l%C3%A6ser-ikke-svarer/m-p/69441#M2083 

Jeg kan dårligt forestille mig at TDC har nogen indflydelse på, hvis der er stop imellem hver melodi.

Det må have noget at gøre med hvilke cd'er TDC har fået lov til at have i sin samling.  Jeg gætter på,  hvis du købte den samme cd i en pladeforretning, ville melodierne blive afspillet uden mellemrum. 

Hej,

Det er efter min mening dårlig service. Adressen på forummet er forum.tdc.dk -> man burde forvente at TDC som kundepleje læser og svarer på problemer i eget forum. Det er jo det samme som at have en Facebook side og aldrig svare på det kunderne skriver på ens væg.

TDC burde i det mindste skrive med store fede bogstaver at de ikke læser dette forum.

Det sjove (tragikomisk) er at man kommer til forummet via Hjælp.

På plus siden kunne det også vise TDC hvad deres kunder tumler med / tænker på. Og lave bedre service.

Glemte lige.

Ja, TDC køber bare servicen ude i byen. De har samme arkiv og rdio.com (hvor man også kan købe sig til langt bedre interface Glad humørikon).

Streamingen kører bare med standard mellemrum. Jeg tror desværre ikke der findes en streaming tjeneste der fjerner mellemrum hvor der er behov for det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)