Svar

PIN-kode til mobilt bredbånd

Jeg har fået nyt modem (E173) til mit mobile bredbånd. Når jeg logger på,bliver jeg afkrævet PIN-kode, hvad jeg er træt af. Jeg har klikket på 'indstillinger' i Connect it vinduet, hvorved der fremkommer et menupunkt, der hedder 'PIN-administration'. Det klikker jeg på for at skifte indstillingen. Problemet er bare, at funktionen 'PIN-administration' er inaktiv. Når jeg klikker på den, sker der ikke en øh... pin(d). Hvad gør jeg?

icon

Bedste svar af Teleforum 1 juni 2011, 13:14

Jeg prøver igen. Jeg har lige haft forbindelse. Jeg klikkede så på 'Netværk', og derefter på 'Afbryd 3G' (det er muligt din forbindelse ikke er 3G). Derefter klikkede jeg på 'Indstillinger' og på 'PIN administration' hvorefter jeg kunne vælge 'Ingen PIN'.

Det virker for mig, men jeg tror ikke man kan, når der er en åben kommunikation.

Håber det lykkes for dig.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror du skal afbryde forbindelsen -altså kommunikationslinien - for at få adgang til indstillingerne.

Jeg er ikke sikker, med det er da værd at prøve.

Det hjalp desværre ikke.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg prøver igen. Jeg har lige haft forbindelse. Jeg klikkede så på 'Netværk', og derefter på 'Afbryd 3G' (det er muligt din forbindelse ikke er 3G). Derefter klikkede jeg på 'Indstillinger' og på 'PIN administration' hvorefter jeg kunne vælge 'Ingen PIN'.

Det virker for mig, men jeg tror ikke man kan, når der er en åben kommunikation.

Håber det lykkes for dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P