Philips CD150 dutter

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej

Jeg har en Philips CD150 fastnet telefon. Under en samtale dutter den med jævne mellemrum tre gange i træk. Jeg synes ikke lige jeg kan se noget om det i manualen. Kan det være batterierne der skal skiftes eller kan det være en banke på-funktion?

Tak.

Venlig hilsen

Martin

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Martin

Tak for dit indlæg.

Det er da lidt træls, at du har de problemer med din telefon. Har du mulighed for at teste med en anden telefon, for at se om den også dutter?

Hvis den anden telefon ikke dutter, så tror jeg enten svaret findes i brugsanvisningen, eller der hvor du har købt den. Hvis den anden telefon også dutter, syntes jeg du skal ringe til vores hotline, så vi kan få kigget på det. Du kan se kontakt oplysningerne her: www.tdc.dk/kontakt

Med venlig hilsen

ThomasG

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Det er ikke hans telefon.

Vores gule Beocom6000 fraa Bang&Olufsen gør det også. http://www.google.dk/search?q=beocom&oq=beocom&sugexp=chrome,mod=0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=da&sclient=psy-ab&q=beocom6000&oq=beocom6000&gs_l=serp.3..0i10l2j0i10i30l2.4963.5445.0.5660.4.4.0.0.0.0.155.321.2j1.3.0...0.0...1c.1.LlrmztOaMNc&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=c8ad73fcc0bb85af&bpcl=35440803&biw=1366&bih=643

Det sker kun sommetider, og det er helt sikkert ikke telefonen. Det er signalet sendt fra TDC (altså klartonen), og så bliver der lagt et par ekstra dutter oveni den lange klartone. Det betyder, at der er beskeder på voicemail. Desværre kommer disse dutter sommetider midt i samtaler også.

Heriblandt er der også andre problemer: eksempelvis afgiver telefonen (i vores tilfælde samtlige 3 telefoner fra to forskellige mærker, B&O og Kirk) en ringelyd efter man har afsluttet et opkald. Det er kun en enkelt ringetone, og så stopper den selv. Hvis man tager telefonen under denne ringelyd, bliver man mødt af en lang klartone, altså, man bliver ergo ikke "genforbundet" til den, man tidligere talte med.

Jeg regner ret kraftigt med, at det er en firmwarefejl i routeren (Hombox), da det virker at genstarte den, og så sker det ikke i et stykke tid - lige så med de tre dutter under telefonsamtaler.

Jeg håber du, Thomas, vil tage disse ting med til "telefonafdelingen".

:smiley-happy:

Hej

Tak for jeres indlæg og undskyld min sene tilbagemelding.

Min telefon er holdt op med at dutte uden at jeg har gjort noget,

så jeg tror umiddelbart den manglede strøm i mit tilfælde.

Venlig hilsen

Martin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)