Personligt spamfilter

Jeg er en ellers glad og tilfreds TDC-kunde og bruger af tdc's mail. Jeg har dog et lille hjertesuk - hvorfor er det kun muligt at blokere/oprette 100 mailadresser som spam i det personlige spamfilter. Jeg er nu begyndt at modtage "nyhedsbreve" fordi jeg har opbrugt mine 100 mailadresser. Det ville være så dejligt med et ubegrænset antal, især fordi størrelsen på mailboksen er udvidet i 1 GB. Jeg håber at én fra TDC-kundeservice læser dette og går videre med mit ønske [i])

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er ganske usædvanligt at have brug for så mange. Jeg bruger ikke een eneste af de 100 i det personlige spamfiler idet TDC's spamfilter er ret effektivt.

Prøv eventuelt at rydde lidt op i dem. De er næppe alle aktuelle.

Nyhedsbreve er nemme at slippe for. Det er bare at meddele afsenderen at man ikke ønsker at modtage disse. Det er som regel nok. Bøderne for uønsket mail (spam) er ret store. Udenlandske afsendere er lidt mere problematiske at have med at gøre.

Mvh FN ;-)

Hmm, jeg oplever bare at de såkalde nyhedsbreve ikke accepterer at man afmelder dem. Nu vil jeg prøve at slette nogle af de gamle, og så håbe på at det hjælper lidt Overrasket humørikon) - tak for svar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Så skal de såmænd bare lige ha' en information om at du agter at anmelde dem for spam. Så skal du bare se hvor det virker. Meget glad humørikon

Stor hilsen FN ;-)

Mange tak for tippet ... Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)